خريد و فروش بيت كوين در تاپ كنز

۶ بازديد

خريد و فروش بيت كوين در تاپ كنز

بيت كوين اولين ارز ديجيتال بود كه در سال ۲۰۰۹ معرفي شد و پس از آن و با رشد قيمتي كه در كوتاه مدت تجربه كرد، عامل ايجاد بسياري ديگر از رمزارزها شد. سازنده ارز ديجيتال بيت كوين باعث شد انقلابي وسيع در اقتصاد و بازار هاي مالي ايجاد شود. در اين مطلب با ما همراه باشيد تا با اين رمزارز محبوب، چگونگي پيدايش و نحوه خريد آن بيشتر آشنا شويد.

ارز بيت كوين چيست؟

ارز ديجيتال بيت كوين نوعي پول مجازي است كه مي توانيد آن را با افرادي در سر تا سر دنيا معامله كنيد، پرداخت هاي آنلاين انجام دهيد و برخي خدمات را دريافت كنيد. پيدايش بيت كوين دو دستاورد مهم با خود به همراه داشت. اول اينكه غير متمركز است. يعني وابسته به هيچ شخص، نهادهاي مالي و يا بانك نيست و هر شخص مي تواند خودش مديريت حسابش را در دست بگيرد. دومين دستاوردي كه داشت اين بود كه ديگر نياز به چاپ پول نيست و بيت كوين و ديگر ارزهاي ديجيتال به صورت مجازي معامله مي شوند.

تاريخچه بيت كوين

براي اولين بار در سال ۲۰۰۸ شخصي و يا بنيادي ناشناس به نام ساتوشي ناكاموتو در يك مقاله درباره رمزنگاري كه آن را به بسياري از اقتصاد دادنان در يك ايميل ارسال كرد و در آن درباره نوعي پول اينترنتي صحبت كرد. در اين مقاله او درباره ارز ديجيتال بيت كوين و كاكرد آن و وايت پيپر(ايراداتي كه به يك ارز ديجيتال وارد مي شود و براي رفع آن ها تلاش مي شود) صحبت كرده بود. شبكه بيت كوين فعاليت خود را در سال ۲۰۰۹ آغاز نمود و تا سال ۲۰۱۰ ناكاماتو در پروژه حضور داشت و ايرادات آن را به همراه توسعه دهندگان ديگر شبكه برطرف مي نمود و در همين سال يه يكباره ناپديد شد و همين مسئله باعث شد ابهامات بسياري درباره او و آينده بيت كوين ايجاد شود.

با گذشت بيش از يك دهه از تاسيس ارز ديجيتال بيت كوين هنوز هويت بنيان گذار آن و وضعيت حال حاضر او مشخص نشده است. اين مسئله نيز دلايل مختلفي دارد. اول اينكه اگر فقط يك شخص باشد جان او در خطر خواهد بود. به دليل اينكه با به وجود آمدن بيت كوين بسياري از غول هاي مالي قدرت خود را از دست دادند.  اما چيزي كه خيلي در مورد اين مسئله اهميت دارد اين است كه پروژه اي با اين عظمت فقط كار يك شخص نمي تواند باشد. ممكن است يك دولت و يا يك نهاد مالي و يا يك تيم برنامه نويسي پشت اين ارز پر قدرت باشد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش انواع ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

خريد بيت كوين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.