خريد و فروش ارز ديجيتال بيت تورنت در تاپ كنز

۵ بازديد

خريد و فروش ارز ديجيتال بيت تورنت در تاپ كنز

عظيم ترين پروتكل براي اشتراك گذاري فايل هاي غير متمركز در دنيا كه با نام بيت تورنت شهرت يافته است، ارز ديجيتال BTT را روانه بازار نموده است. اين شبكه شرايطي براي كاربران فراهم نموده است كه بتوانند چندين فايل را آن هم با سرعت بالا از اينترنت دانلود كنند. به دليل اينكه براي هر فايل پاداش در نظر گرفته شده است، كاربران ترغيب مي شوند در اين شبكه مشاركت داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشيد تا با رمز ارز اين شبكه بيشتر آشنا شويد.

تاريخچه شبكه بيت تورنت

اين پروتكل در سال ۲۰۰۱ توسط آقاي برام كوهن ساخته شد. همانطور كه در قسمت قبل به آن اشاره شد، اين پروتكل امكان توزيع همتا به همتاي فايل هاي غير متمركز با ميزان حجم بالا را براي كابران به وجود مي آورد. پس از معرفي ارز ديجيتال BTT، بنياد ترون مقادير زيادي از اين رمز ارز را خريداري كرد و همين مسئله باعث شد سرمايه داران بسياري براي خريد آن هجوم بياورند. شايد علت موفقيت اين رمز ارز هم به دست آوردن سود ۷ ميليون دلاري بود كه در آن زمان نصيب شبكه شد. مقدار بيت تورنت ۹۹۰ ميليارد واحد است كه همچون بيت كوين محدود است و شبكه اعلام كرده است كه در سال ۲۰۲۸ عرضه آن بسته خواهد شد. حدود ۴۰ درصد از كل توكن ها در شبكه موجود است و به همين خاطر نيز كاربران مي توانند بر روي نوسانات قيمت آن تاثير داشته باشند.ارز ديجيتال BTT فقط يك توكن نيست كه براي اشتراك گذاري به كار برده شود، بلكه شرايطي فراهم شده است تا توسعه دهندگان شبكه بتوانند اپ هاي منحصر به فرد خود را توليد كنند. حاكميت شبكه به عهده تمامي اعضاست. در واقع اين شبكه با استفاده از DPOS به تمام كاربران و سرمايه گذاران امكان راي دادن درباره تصميمات شبكه و تغييراتي كه قرار است به وجود آيد را داده است. شبكه بيت تورنت پلي است بين مخاطبان و توليدكنندگان محتواي شبكه و بر همين اصل نيز پايه گذاري شده است.

ارز ديجيتال بيت تورنت

ارز ديجيتال BTT كه توسط شبكه بيت تورنت ارائه شده است، توكني است كه بر روي RC-10 فعاليت مي كند. شبكه اين رمز ارز بر اساس الگوريتم اثبات سهام فعاليت مي كند. براي داشتن اين رمز ارز فقط كافيست يك فايل ساده همچون فيلم و يا آهنگ مورد علاقه خود را به اشتراك بگذاريد و در مقابل BTT دريافت كنيد. در صورتي كه مي خواهيد مقاديري بسياري از اين رمز ارز را از آن خود كنيد بايد فايل هاي زيادي به اشتراك بگذاريد.

نحوه خريد ارز بيت تورنت

براي اينكه بتوانيد ارز بيت تورنت را معامله كنيد بايد چهار مرحله زير طي كنيد:

  • در صرافي تاپ كنز ثبت نام كنيد.
  • احراز هويت خود را تكميل كنيد و منتظر تاييد كارشناسان باشد.
  • بعد از تاييد احراز هويت خود اقدام به واريز ريالي كنيد.
  • ارز بيت تورنت را خريد كنيد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

ارز بيت تورنت

خريد و فروش بيت كوين اس وي در تاپ كنز

۴ بازديد

خريد و فروش بيت كوين اس وي در تاپ كنز

بيت كوين ساتوشي ويژن كه ارز ديجيتال BSV ناميده مي شود، يكي از انشعابات بيت كوين است كه به دلايل جذابيت هايش بسيار مورد توجه قرار گرفته است. اين شبكه به منظور افزايش سرعت تراكنش ها از بيت كوين كش جدا شد و مهم ترين هدف آن بازيابي ديدگاه ها و نظرات ساتوشي ناكاموتو خالق بزرگ بيت كوين است. يك انشعاب از يك رمز ارز زماني به وجود مي آيد كه سرمايه داران شبكه تصميم بگيرند بلاك چين آن را به روز رساني كنند و BSV نيز از طريق يك به روز رساني سخت(Hard Fork) بيت كوين به وجود آمد. كدهاي نسخه قديمي منسوخ شده و جاي خود را به كدهاي جديد با ويژگي هاي جديد داده اند. در ادامه با ما همراه باشيد تا با بيت كوين اس وي بيشتر آشنا شويد.

تاريخچه بيت كوين ساتوشي ويژن

موسس اصلي ارز ديجيتال BSV كريگ استيون رايت است. در سال ۲۰۱۷ و تحت يك هارد فورك بيت كوين به به بيت كوين كش تبديل شد. اما مجددا در سال ۲۰۱۸ توسعه دهندگان شبكه بيت كوين با اختلافاتي روبرو شدند كه نتيجه آن هارد فورك دوم بود كه بيت كوين كش را به دو شاخه اصلي بيت كوين SV و بيت كوين ABC تقسيم بندي كرد. اين مسئله باعث سقوط شديد قيمت بيت كوين شد. در همان ابتداي شكل گيري بيت كوين اس وي، استيون رايت درگيري مجازي با چانگ پنگ ژائو پيدا كرد كه همين مسئله باعث شد اين رمز ارز از ليست بزرگ ترين صرافي جهان يعني بايننس خط بخورد. اين اتفاق باعث سقوط شديد قيمت BSV شد. مجددا رايت چند ماه بعد خود را ساتوشي معرفي كرد كه نتوانست ادعاي خود را به اثبات برساند و باز هم اعتبار خود را در بازار ارزهاي ديجيتال به ميزان قابل توجهي از دست داد.

قيمت بيت كوين اس وي

از ابتداي پيدايش ارز ديجيتال BSV حواشي بسياري پيرامون استيون رايت مي چرخد و تمام اين مسائل باعث نوسانات شديد قيمت اين رمز ارز شده است. به همين خاطر آقاي رايت و تيم سازنده BSV تصميم گرفته اند همكاري ها و مشاركت هاي جديدي با سرمايه داران و شركت هاي بزرگ راه بيندازند تا بتوانند اين شبكه را توسعه دهند. قيمت ارز ديجيتال BSV در بالاترين حد خود به ۴۰۰ دلار رسيد. اما در اثر نوسانات شديد به ۲۰۰ دلار رسيد و هم اكنون نيز در بازار ارزهاي ديجيتال به قيمت ۱۸۳ دلار معامله مي شود.

آينده بيت كوين SV

سرمايه گذاران بازار ارزهاي ديجيتال هميشه دوست دارند بدانند چه آينده اي در انتظار رمز ارزي است كه روي آن سرمايه گذاري كرده اند و ارز ديجيتال BSV نيز از اين قاعده مستثني نيست. حتي زماني كه بسياري از رمز ارزها با سقوط ارزش روبرو بودند، اين رمز ارز توانست عملكرد خوبي از خود نشان دهد. از آنجا كه نام ساتوشي اعتبار بالايي دارد و پشت اين پروژه است و در ابتداي پيداش تاكنون نيز با رشد قيمت بالايي مواجه بوده است مي توان گفت آينده درخشاني در انتظار آن است.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

خريد بيت كوين اس وي

خريد و فروش ارز ديجيتال دش (Dash) در تاپ كنز

۵ بازديد

آشنايي با ارز ديجيتال دش (Dash)

يكي از مشكلاتي كه بيت كوين همواره با آن دست و پنجه نرم مي كند مشكل پيگيري كد دارايي هاي بيت كوين است. يكي از قدرتمندترين رمز ارزها كه براي حل اين مشكل به وجود آمد، ارز ديجيتال Dash بود. بيت كوين در ابتداي پيدايش خود شايد رشد آنچناني نداشت. اما ناگهان رشد قيمتي سرسام آور پيدا كرد، شركت هاي بسياري تمايل پيدا كردند ارز ديجيتال خود را توليد كنند. اما بيت كوين چند مشكل اساسي داشت. يكي از آن ها اين بود كه اين رمز ارز ناشناس نيست. به اين معني كه مقدار دارايي هاي بيت كوين به راحتي قابل رديابي است.دش ارز ديجيتالي است كه حريم خصوصي بسيار بالايي دارد و در كنار آن، ويژگي هايي دارد كه آن را از رمز ارزهاي جديد ديگر يك سر و گردن بالاتر نگه داشته است. اين رمز ارز بر پايه بلاك چين فعاليت مي كند. در ادامه با ما همراه باشيد تا با اين ارز ديجيتال منحصر به فرد بيشتر آشنا شويد.

ارز ديجيتال Dash و تفاوت آن با بيت كوين

توليدكنندگان ارز ديجيتال Dash معتقدند اين رمز ارز كاملا غير متمركز است و تمايل دارند در آينده بتواند همچون ارزهاي فيات براي خريد و فروش و معاملات قابل استفاده باشد. اين رمز ارز با توجه به كدهاي قبلي بيت كوين البته با ويژگي هاي بهتر از جمله امنيت بسيار بالا و كارمزد بسيار پايين طراحي و توليد شده است. همچنين از نظر استخراج تفاوت هاي كمي با يكديگر دارند. ويژگي خاصي كه آن را منحصر به فرد كرده، اين است كه امكان انجام تراكنش به صورت ناشناس در آن فراهم شده است.

تاريخچه دش

آقاي ايوان دوفيلد در سال ۲۰۱۴ به همراه تيمش پروژه توليد ارز ديجيتال Dash را شروع كردند. اين رمز ارز در عرض دو سال سه بار تغيير نام پيدا كرد. نام هاي قبلي آن Xcoin و Darkcoin بودند و در نهايت نام دش را براي آن انتخاب كردند. براي ساخت دش ايوان دوفيلد از كدهاي بيت كوبن استفاده كرد و با كمك تيم حرفه اي خود در تلاش بود تا ايراد بزرگ بيت كوين را كه نداشتن حريم خصوصي ايمن و كارمزد بالا بود را رفع كند و در نهايت موقع شد با توسعه كدهاي بيت كوين ارز ديجيتال Dash را راه اندازي كند.

نحوه استخراج دش

شبكه ارز ديجيتال Dash براي استخراج آن از الگوريتم اثبات كار استفاده مي كند. اين كار با استفاده از پردازنده ها، دستگاه هاي ASIC و كارت هاي گرافيكي انجام مي شود. پاداش استخراج تنها متعلق به ماينرها نيست. بلكه افرادي به نام مستر نود نيز مي توانند از طرف شبكه پاداش دريافت كنند. براي اينكه بتوانيد در شبكه به عنوان مستر نود فعاليت داشته باشيد ذخيره دش كيف پول شما حداقل بايد ۱۰۰۰ واحد باشد. در حالت كلي اين مستر نودها عهده دار دو وظيفه اصلي هستند:

  • ارسال فوري (InstandSend): دريافت كارمزد بيشتر براي انجام تراكنش ها در كمتر از دو ثانيه
  • ارسال خصوصي (PrivateSend): انجام تراكنش ها به صورت خصوصي و بدون امكان پيگيري

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

ارز ديجيتال دش

خريد و فروش ارز ديجيتال چيليز

۵ بازديد

آشنايي با ارز ديجيتال چيليز (CHZ)

ارز ديجيتال چيليز نوعي ارز هواداري است كه توكن آن CHZ است. اين شبكه يكي از بزرگ ترين بلاك چين هايي است كه در زمينه ورزش و سرمايه گذاري هاي مربوط به پلتفرم هاي بازي فعاليت مي كند. اين رمز ارز در بستر اتريوم فعاليت مي كند و در حقيقت به عنوان توكن اصلي پلتفرم بازي Socios.com انتخاب شده است. در واقع اين توكن فاصله بين هواداران ورزش ها را برداشته و آن ها را از سراسر جهان به يكديگر نزديك مي كند. اين پلتفرم به هواداران اجازه مي دهد در راي گيري هاي بازي و ورزش مورد علاقه خود و يا باشگاه هايي كه به آن ها علاقه مندند دخالت داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشيد تا با اين رمز ارز بيشتر آشنا شويد.

توكن چيليز چيست؟

ارز ديجيتال CHZ توكن چيليز است. اين رمز ارز با استانداردهاي ERC-20 و BEP-2 سازگار است. اين رمز ارز به عنوان يك ارز پايه در بلاك چين چيليز فعاليت مي كند. در عرضه اوليه اين توكن ميزان ۳۴/۵ درصد آن توزيع شده است و ميزان ۲۰ درصد از آن در شبكه براي كاربران آينده ذخيره شده است. ۵ درصد از كل واحدهاي چيليز براي پاداش در نظر گرفته شده است و بقيه آن نيز نقش مشوق براي كاربران و سرمايه گذاران را بازي مي كند.

بنيان گذاران اصلي چيليز چه كساني بودند؟

يكي از معروف ترين بنيان گذاران ارز ديجيتال CHZ، الكساندر دريفوس است كه مديريت Socios.com را نيز به عهده دارد. از ديگر بنيان گذاران اين رمز ارز مي توان به اما ديسكين مديريت اجرايي و مكس رابينوويچ مديريت استراتژيك چيليز اشاره كرد.

نحوه عملكرد چيليز چگونه است؟

ارز ديجيتال CHZ توكني است كه مي توانيد آن را براي حمايت از تيم مورد علاقه خود خرج كنيد و در تصميم گيري هاي مهم آن شركت داشته باشيد. اين توكن به كاربر حق راي مي دهد. البته اين را هم بايد بدانيد موضوعاتي كه مورد راي گيري قرار مي گيرند توسط همان باشگاه مشخص مي شوند. معمولا مواردي از قبيل بهترين بازيكن، انتخاب باشگاه براي بازي هاي دوستانه و... مورد راي گيري قرار مي گيرند تا هواداران هم بتوانند در اين تصميم گيري ها مشاركت داشته باشند. هر چقدر طرفداران بتوانند راي بيشتري بياورند رتبه آن ها در شبكه بالاتر خواهد رفت و از مزاياي بيشتري برخوردار خواهند شد.شبكه چيليز شرايطي فراهم آورده است تا تيم ها ارز ديجيتال CHZ را به هواداران خود بفروشند. هر دفعه يك تيم ورزشي به شبكه چيليز ملحق مي شود، مقداري از توكن هاي ذخيره شده آزاد مي شوند تا با ارز CHZ معامله شوند.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

ارز ديجيتال چيليز

خريد و فروش ارز ديجيتال XEM  در تاپ كنز

۸ بازديد

خريد و فروش ارز ديجيتال XEM  در تاپ كنز

شبكه NEM (New Economy Movment) ارائه دهنده ارز ديجيتال xem است. نم بلاك چيني است كه بر خلاف بسياري از رمز ارزهاي جديد كه با توسعه شبكه بيت كوين به وجود آمده اند، از كدهاي اختصاصي كه فقط مرتبط با اين شبكه است طراحي و توليد شده است. نم با اهداف گسترده اي پا به بازار ارزهاي ديجيتال گذاشته است. اين شركت در نظر دارد تا به يك وسيله رايج براي انجام معاملات در سراسر جهان تبديل شود و بتواند همچون اتريوم و بيت كوين ميزباني مناسب براي ديگر بلاك چين ها باشد.

XEM براي انجام تراكنش ها از چه الگوريتمي تبعيت مي كند؟

يكي از تفاوت هاي اساسي ارز ديجيتال XEM نسبت به رمز ارزهاي جديد استفاده از الگوريتم اثبات اهميت است. اين الگوريتم نوعي سيستم اجماع(POI) است كه از نظر كاركرد شباهت زيادي به الگوريتم اثبات سهام دارد. با اين تفاوت كه نسبت به آن بسيار موثرتر عمل مي كند. براي استخراج اين رمز ارز نيازي به دستگاه هاي گران قيمت نيست. براي بدست آوردن واحدهاي XEM  فقط كافيست مقداري از آن را خريداري كرده و در كيف پول خود ذخيره كنيد. در اين صورت نه تنها در شبكه سرمايه گذاري كرده ايد بلكه به تاييد تراكنش ها كمك مي كنيد و از شبكه پاداش خود را به صورت توكن هاي XEM  دريافت خواهيد كرد. هاروست نامي است كه به فرآيندهاي تاييد تراكنش در شبكه نم اختصاص داده شده است.

به كساني كه اين كار را در شبكه انجام مي دهند هاروستر گفته مي شود. همچون ماينر در بيت كوين كه كار استخراج توكن را انجام مي دهد. با استفاده از اين الگوريتم وضعيت شبكه ارز ديجيتال XEM به طور كامل شفاف سازي شده است. سرعت انجام تراكنش ها بسيار سريع است. هر تراكنش تنها در مدت ۲۰ ثانيه براي تاييد نياز به زمان دارد و توسعه دهندگان آن ادعا كرده اند كه اين شبكه قادر است در عرض يك ثانيه بيش از ۳۰۰۰ تراكنش را تاييد و ثبت كند. انرژي زيادي از دست نمي رود و كارمزدهاي دريافتي شبكه ناچيز است و تمام اين ويژگي ها باعث برتري XEM شده است.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

ارز ديجيتال XEM

خريد و فروش ارز ديجيتال XEM  در تاپ كنز

۵ بازديد

خريد و فروش ارز ديجيتال XEM  در تاپ كنز

شبكه NEM (New Economy Movment) ارائه دهنده ارز ديجيتال xem است. نم بلاك چيني است كه بر خلاف بسياري از رمز ارزهاي جديد كه با توسعه شبكه بيت كوين به وجود آمده اند، از كدهاي اختصاصي كه فقط مرتبط با اين شبكه است طراحي و توليد شده است. نم با اهداف گسترده اي پا به بازار ارزهاي ديجيتال گذاشته است. اين شركت در نظر دارد تا به يك وسيله رايج براي انجام معاملات در سراسر جهان تبديل شود و بتواند همچون اتريوم و بيت كوين ميزباني مناسب براي ديگر بلاك چين ها باشد.

XEM براي انجام تراكنش ها از چه الگوريتمي تبعيت مي كند؟

يكي از تفاوت هاي اساسي ارز ديجيتال XEM نسبت به رمز ارزهاي جديد استفاده از الگوريتم اثبات اهميت است. اين الگوريتم نوعي سيستم اجماع(POI) است كه از نظر كاركرد شباهت زيادي به الگوريتم اثبات سهام دارد. با اين تفاوت كه نسبت به آن بسيار موثرتر عمل مي كند. براي استخراج اين رمز ارز نيازي به دستگاه هاي گران قيمت نيست. براي بدست آوردن واحدهاي XEM  فقط كافيست مقداري از آن را خريداري كرده و در كيف پول خود ذخيره كنيد. در اين صورت نه تنها در شبكه سرمايه گذاري كرده ايد بلكه به تاييد تراكنش ها كمك مي كنيد و از شبكه پاداش خود را به صورت توكن هاي XEM  دريافت خواهيد كرد. هاروست نامي است كه به فرآيندهاي تاييد تراكنش در شبكه نم اختصاص داده شده است.

به كساني كه اين كار را در شبكه انجام مي دهند هاروستر گفته مي شود. همچون ماينر در بيت كوين كه كار استخراج توكن را انجام مي دهد. با استفاده از اين الگوريتم وضعيت شبكه ارز ديجيتال XEM به طور كامل شفاف سازي شده است. سرعت انجام تراكنش ها بسيار سريع است. هر تراكنش تنها در مدت ۲۰ ثانيه براي تاييد نياز به زمان دارد و توسعه دهندگان آن ادعا كرده اند كه اين شبكه قادر است در عرض يك ثانيه بيش از ۳۰۰۰ تراكنش را تاييد و ثبت كند. انرژي زيادي از دست نمي رود و كارمزدهاي دريافتي شبكه ناچيز است و تمام اين ويژگي ها باعث برتري XEM شده است.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

ارز ديجيتال XEM

خريد و فروش ارز ديجيتال سوشي (SushiSwap) در تاپ كنز

۴ بازديد

معرفي ارز ديجيتال سوشي(SushiSwap)

ارز ديجيتال سوشي ، يكي از توكن هايي است كه عمر زيادي از آن در بازار رمرز ارزها نمي گذرد و در اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه شده است. توسعه دهنده سوشي Chef Nomi(سرآشپز نومي) است. اين رمز ارز توكن فورك شده UniSwap است(آپديت يك شبكه و ايجاد توكن جديد) و براي اينكه نواقص شيكه يوني سواپ را برطرف كند به وجود آمد و ممكن است در آينده بتواند به طور كامل جاي اين رمز ارز را بگيرد.سوشي سواپ در واقع استخري است كه توسط سرآشپز نومي به وجود آمد و كاربران مي توانند با قرار دادن نقدينگي خود در آن پاداش دريافت كنند.  به منظور اينكه كابران تمايل بيشتري به سرمايه گذاري در آن از خود نشان دهند طرح هاي تشويقي در نظر گرفته شده است و براي افزايش اشتياق كابران حتي اگر كل نقدينگي خود را از شبكه خارج كنند باز هم به آن ها پاداش تعلق خواهد گرفت. در ادامه با ما همراه باشيد تا با اين رمز ارز و هر آنچه كه بايد درباره آن بدانيد بيشتر آشنا شويد.

تفاوت هاي UniSwap و SushiSwap

در شبكه ارز ديجيتال سوشي كاربران به ازاي ميزان تراكنش هايي كه در شبكه انجام مي دهند پاداش دريافت خواهند كرد. در شبكه يوني سواپ هر چقدر كاربران به ميزان نقدينگي خود دست نزنند پاداش بيشتري دريافت خواهند كرد. در صورتي كه كابر تصميم بگيرد تمامي دارايي خود را از شبكه خارج كند، ديگر پاداشي به او تعلق نخواهد گرفت كه در سوشي اين موضوع را مشاهده نخواهيد كرد و حتي اگر تمامي مبالغ خود را خارج كنيد باز هم مي توانيد پاداش دريافت كنيد.

قيمت رمز ارز سوشي از ابتداي عرضه

ارز ديجيتال سوشي در ابتداي تولد خود با قيمت ۱/۶۱ دلار معامله مي شد. تنها در مدت زمان كوتاهي اين رمز ارز توانست به رشد قيمت مناسبي دست پيدا كند و حدود ۷/۵ دلار به فروش رسيد كه براي يك ارز نوپا رشد قيمت مناسبي محسوب مي شود. Chef Nomi به يك باره تمامي توكن هاي سوشي را به فروش رساند و همين مسأله باعث افت قيمت شديد سوشي شد و قيمت آن به ۲/۷۷ دلار رسيد. تاكنون و پس از اين اتفاق هنوز سوشي نتواسته است به قيمتي بالاتر از ۲ دلار دست پيدا كند. اين رمز ارز در همين مدت كوتاه پيدايش خود با نوسانات شديد قيمت روبرو شد و حتي قيمت آن به زير يك دلار هم رسيد كه براي يك رمز ارز نوپا افت قيمت شديدي محسوب مي شود. هرچه ميزان معاملات سوشي در شبكه بيشتر باشد، قيمت آن افزايش خواهد داشت.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

ارز ديجيتال سوشي

خريد و فروش ارز ديجيتال فلو در تاپ كنز

۴ بازديد

هر آنچه كه بايد درباره فلو بدانيد

ارز ديجيتال فلو (flow) توكني است كه بر روي شبكه مبتني بر بلاك چين فعاليت مي كند. اين رمز ارز به منظور اهدافي چون كلكسيون داري و بازي هاي مبتني بر بلاك چين به وجود آمد. در سال ۲۰۱۷ بازي Cryptokitties باعث كاهش سرعت شبكه اتريوم شده بود و از اين رو شركت Dapper Labs تصميم گرفت براي اين مشكل راه حلي پيدا كند و به همين خاطر با راه اندازي شبكه فلو توانست اين مشكل را حل كند. پس از ساخت اين بلاك چين، بسياري از پروژه هاي كلكسيوني NFS و بازي هايي با مقياس بزرگ توانستند به فعاليت خود ادامه دهند. بدون اينكه براي شبكه مزاحمتي ايجاد كنند و باعث كندي سرعت آن شوند.

بلاك چين فلو تراكنش هايي با سرعت بالا و كارمزد پايين انجام مي دهد.Dapper Labs براي تمامي پروژهاي خود از شبكه فلو استفاده مي كند. البته اين شبكه راه را براي توسعه دهندگان ديگر نيز باز گذاشته است. اين شركت قصد دارد در آينده اين بلاك چين را گسترش داده و به بستري براي توكن هاي NFT تبديل كند. اين رمز ارزها به عنوان توكن هاي غير قابل معاوضه شناخته مي شوند. به اين معنا كه قابل تكثير شدن نيستند و نمي توانيد يك واحد از فلو را با همتاي آن معاوضه كنيد. در ادامه مطلب با ما همراه باشيد تا با ارز ديجيتال فلو و نحوه عملكرد آن بيشتر آشنا شويد.

شبكه فلو چگونه كار مي كند؟

ارز ديجيتال فلو در اين شبكه با توجه به الگوريتم اثبات سهام فعاليت مي كند. شبكه براي افزايش سرعت تراكنش ها از چهار نود استفاده مي كند كه در انجام تمام تراكنش ها مشاركت دارند:

  • نود اجرايي: با استفاده از اين نود، مقياس پذيري و افزايش سرعت تراكنش ها امكان پذير مي شود.
  • نود اجماع: باعث غير متمركز شدن شبكه مي شود.
  • نود تاييدگر: صحت انجام تراكنش ها را تضمين مي كند.
  • نود گردآورنده: باعث بهبود كارايي تراكنش ها مي شود.

تقسيم پذيري وظايف در اين بلاك چين باعث بهبود انجام تراكنش ها شده است و باعث برتري اين شبكه نسبت به بلاك چين هاي ديگر شده است. در شبكه هاي ديگر تنها نيازهاي ذخيره سازي محاسبات بين نودها تقسيم مي شود(Sharding). اما در فلو تراكنش ها را كوچك تر كرده و به نودهاي محاسباتي واگذار مي كند و به توسعه دهندگان اجازه مشاركت مي دهد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

ارز ديجيتال فلو

خريد و فروش توكن Okb در تاپ كنز

۵ بازديد

آشنايي با صرافي OKex و توكن Okb

ارز ديجيتال  Okb، توكن رسمي يكي از معتبرترين صرافي هاي چيني به نام OKex (OKBlockchain) است. اين رمز ارز تا سال ۲۰۲۰ بر روي بستري از اتريوم فعاليت داشت. اما قرار است بر بستر OKex منتقل شود. اين صرافي در سال ۲۰۱۴ تاسيس شد. شبكه اين رمز ارز مبتني بر بلاك چين است و در ميان صرافي ها رتبه دوم را از لحاظ حجم معاملات به خود اختصاص داده است. اين صرافي از صدها رمز ارز پشتيباني مي كند و شرايطي فراهم نموده است تا كاربران بتوانند از سراسر جهان به معامله ارزهاي ديجيتال بپردازند.

صرافي OKex خدمات گوناگوني همچون قراردادهاي آتي هوشمند، معاملات لحظه اي، انواع كيف پول، استخر استخراج و معاملات مارجين را در اختيار كاربران خود قرار داده است. علاوه بر تمام مزايايي كه اين صرافي به كاربران اعطا مي كند، تراكنش ها با كارمزد بسيار پايين انجام مي شوند و نوعي سيستم تخفيفي هم براي تراكنش ها در نظر گرفته شده است كه با توجه به معاملات در انتهاي هر ماه محاسبه مي شود. در ادامه با ما همراه باشيد تا با رمز ارز اين صرافي و آينده آن بيشتر آشنا شويد.

معرفي ارز ديجيتال Okb

ارز ديجيتال Okb همانطور كه در قسمت قبل به آن اشاره شد، توكن شركت OKex است و شبكه اي است كه مبتني بر بلاك چين فعاليت مي كند. ويژگي اين رمز ارز اين است كه كاربران مي توانند براي توسعه آن نظر بدهند و همچنين بتوانند در مديريت شبكه سهيم باشند. با استفاده از توكن Okb نه تنها مي توانيد از تخفيفات درون شبكه اي بهره مند شويد، بلكه از امكانات مختلف آن نيز مي توانيد بهره مند شويد. امكاناتي همچون مسافرت، تامين امنيت سايبري، كيف پول، مديريت ثروت، برنامه هاي سرگرم كننده و بسياري خدمات ديگر كه با داشتن اين رمز ارز مي توانيد از آن ها بهره مند شويد. شايد مهم ترين هدف از توليد اين رمز ارز استفاده از آن براي پرداخت هاي مالي در آينده باشد.

نحوه خريد ارز okb

براي اينكه بتوانيد ارز okb را در ايران معامله كنيد بايد چهار مرحله زير طي كنيد:

  • در صرافي تاپ كنز ثبت نام كنيد.
  • احراز هويت خود را تكميل كنيد و منتظر تاييد كارشناسان باشد.
  • بعد از تاييد احراز هويت خود اقدام به واريز ريالي كنيد.
  • ارز OKB را خريد كنيد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

خريد توكن OKB

خريد كرو دائو توكن در تاپ كنز

۵ بازديد

معرفي توكن كرو دائو توكن و شبكه آن

ارز ديجيتال CRV توكني است كه توسط صرافي كرو فايننس (Curve Finance) ارائه شده است. اين صرافي در بستر اتريوم فعاليت مي كند. از رمز ارز اين شبكه به صورت اختصاصي براي مديريت نقدينگي در پلتفرم فايننس و براي مبادلات غير متمركز استفاده مي شود. اين رمز ارز براي تبديل كردن بيت كوين و استيبل كوين ها به وجود آمده است. از همين حيث به اين نوع پروتكل ها DEX (صرافي غير متمركز) گفته مي شود. اين صرافي يكي از محبوب ترين ها در بازار ارزهاي ديجيتال است كه معاملات بسياري در آن انجام مي شود. در ادامه مطلب با اين رمز ارز و آينده پيش روي آن بيشتر آشنا خواهيد شد. پس با ما همراه باشيد.

رتبه كرو دائو توكن در جدول ارزهاي ديجيتال

اولين بار و در سال ۲۰۲۰ ارز ديجيتال CRV معرفي شد. از آنجا كه اهداف به وجود آمدن اين رمز ارز با معاملات ديفاي هم سو بود، به همين خاطر در مدت زمان كمي توانست به رشد قابل توجهي دست پيدا كند. در همان سال تيم سازنده، توانست يك سازمان غير متمركز خود مختار تاسيس كند كه اين رمز ارز در واقع نشان همين سازمان است. اين سازمان با هدف ارتباط چند قرارداد هوشمند در بستر اتريوم تاسيس شد، براي اينكه بتوانند ميزان نقدينگي CRV را بيش از پيش گسترش دهند. در حال حاضر ارز ديجيتال CRV در رتبه ۷۹ از جدول رده بندي رمز ارزها قرار گرفته است. بيشترين معاملات اين توكن در صرافي بايننس انجام مي شود.

نحوه خريد ارز CRV

براي اينكه بتوانيد ارز CRV را معامله كنيد بايد چهار مرحله زير طي كنيد:

  • در صرافي تاپ كنز ثبت نام كنيد.
  • احراز هويت خود را تكميل كنيد و منتظر تاييد كارشناسان باشد.
  • بعد از تاييد احراز هويت خود اقدام به واريز ريالي كنيد.
  • ارز CRV را خريد كنيد.

نحوه عملكرد Cruve DAO

هنگامي كه ارز ديجيتال CRV معرفي شد، هيچ گونه عرضه اوليه اي براي اون صورت نگرفت. سيستم اين شبكه به گونه اي است كه به هر ميزان كه در آن سرمايه گذاري كرده باشيد به شما پاداش تعلق خواهد گرفت. هرچه مدت زمان بيشتري از سرمايه گذاري شما گذشته باشد پاداش بيشتري نصيبتان خواهد شد. پاداش ها را به صورت واحدهاي CRV دريافت خواهيد كرد. در صورتي كه شخصي تمايل نداشته باشد در شبكه فعاليت داشته باشد و فقط قصد خريد اين رمز ارز را داشته باشد مي تواند با استفاده از DEX هاي گوناگوني كه در بازار ارزهاي ديجيتال قرار دارند، اقدام به خريد ارز ديجيتال Cruve DAO نمايد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

خريد كرو دائو