تتر چيست؟ مهم‌ترين استيبل كوين بازار را بهتر بشناسيد

۸ بازديد

ارز تتر

تتر چيست؟ مهم‌ترين استيبل كوين بازار را بهتر بشناسيد

ارز ديجيتال تتر يا Tether نوعي از ارزهاي ديجيتالي است كه با نماد USDT در بازار رمزارزهاي دنيا مورد مبادله قرار مي‌گيرد. هر تتر معادل با يك دلار آمريكا ارزش‌گذاري مي‌شود به همين دليل داراي قيمتي ثابت است. ارز ديجيتال تتر به دليل داشتن قيمتي ثابت، گاهي به نام "استيبل كوين" يا "سكه پايدار" نيز شناخته مي‌شود.

ارز ديجيتال تتر ابتدا روي پلتفرمي به نام اُمني (Omni) ارائه شد. پلتفرم اُمني يك زيرلايه روي شبكه بلاكچين بيت كوين است كه امكان تبادل توكن هاي مختلف را در بستر اين شبكه فراهم مي‌كند. در ادامه ارز ديجيتال تتر به‌صورت توكن ERC-20 روي بستر شبكه اتريوم عرضه شد و در حال حاضر در بلاكچين هاي ترون و اياس نيز موجود است.

تتر يكي از بهترين رمزارز هايي است كه براي مبادله ساير ارزهاي ديجيتال مورداستفاده قرار مي‌گيرد. زماني كه در بازار مبادلات ارزهاي ديجيتال شاهد نوسان و افت قيمت‌هاي شديد هستيد، مي‌توانيد با تبديل رمزارزهاي خود به ارز ديجيتال تتر گام مؤثري در حفظ ارزش دارايي خود برداريد.

خريد و فروش تتر در بازار آنلاين تاپ كنز

با توجه به اينكه خريد ارز ديجيتال تتر براي كاربران ايراني با دشواري‌هاي بسياري همراه است، در صرافي آنلاين تاپ كنز، امكان خريد و فروش تتر به‌صورت لحظه‌اي و آنلاين را براي شما فراهم كرده‌ايم. براي خريد و فروش رمزارز تتر در تاپ كنز بايد به ايجاد يك حساب كاربري با اطلاعات حقيقي و قابل احراز بپردازيد.

پس از تكميل مراحل ساخت حساب و احراز هويت مي‌توانيد براي شارژ ريالي حساب كاربري خود از طريق درگاه بانكي واريز شتابي را انجام دهيد  و در فرايند خريد، فروش و مبادله ارز ديجيتال تتر شركت كنيد.

بااينكه ارز ديجيتال تتر همواره داراي قيمت ثابتي برابر با دلار آمريكا است، اما با توجه به نرخ تبديل دلار به ريال اين بازار در طول روز نوسان هايي را تجربه مي كند.

در تاپ كنز تعداد رمزارز هاي متنوعي در اختيار كاربران قرار داده شده است تا امكان خريد و فروش ارزهاي ديجيتال و تبديل آن‌ها به يكديگر به‌راحتي براي كاربران فراهم باشد.

خريد تتر

پس از افزايش موجودي حساب كاربري براي خريد تتر بايد در بازار تتر به ريال براي خريداري اين رمزارز اقدام كنيد. با بررسي دقيق روند بازار و كسب اطلاعات درزمينهٔ قيمت تتر، مي‌توانيد سفارش خود را ثبت كنيد و به خريد تتر بپردازيد.

در تاپ كنز امكان خريد تتر را در سطوح كاربري مختلف فراهم كرده‌ايم تا به‌راحتي بتوانيد فرايند خريد و فروش Tether را انجام دهيد.

به‌منظور تجربه سودآوري بيشتر در خريد و فروش تتر، خريد بيت كوين، اتريوم و ساير رمزارزها توصيه مي‌كنيم كه همواره به‌اندازه توان مالي خود به سرمايه‌گذاري بپردازيد و چرخه‌هاي بازار را با نگاهي دقيق موردبررسي قرار دهيد.

فروش تتر

براي فروش تتر در صرافي آنلاين تاپ كنز نيز مشابه با فرايند خريد تتر ابتدا وارد بازار شده، مقدار و قيمت مدنظر خود را براي فروش وارد نماييد. پس از ورود درخواست جزئياتي نظير ميزان كارمزد مبادله و مقدار خالص دريافتي نيز در اختيار شما قرار مي‌گيرد.

خريداران حاضر در بازار پيشنهاد فروش شما را بررسي مي‌كنند و با قبول معامله، فرآيند تراكنش‌هاي مالي بين خريدار و فروشنده توسط تاپ كنز انجام مي‌پذيرد.

فرايند خريد و فروش تمام ارزهاي ديجيتال در تاپ كنز به دو شيوه سفارش سريع و سفارش محدود قابل انجام است. در سفارش محدود امكان تعيين قيمت ارز ديجيتال با شماست و ممكن است فرايند فروش با تأخير انجام‌شده يا هرگز انجام نشود.

اما در سفارش سريع قيمت ارز ديجيتال با توجه به قيمت بازار تعيين مي‌شود و قطعاً مبادله صورت مي‌گيرد. مشابه با تمام صرافي‌هاي معتبر بين‌المللي، در بازار آنلاين تاپ كنز نيز پس از ثبت سفارش براي خريد و يا فروش تتر، وابسته به حجم معامله مقداري كارمزد از شما دريافت مي‌گردد. مقدار دقيق اين كارمزد پس از هر بار ثبت سفارش در پنل كاربري به شما اعلام مي‌گردد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

مزاياي توكن كيشو اينو

۸ بازديد

ارز كيشو

مزاياي توكن كيشو اينو

ارز ديجيتال كيشو اينو ، بنا به اعلام در سايت رسمي خود به نشاني kishu.com داراي مزاياي زير است:

سيستم توزيع پاداش تراكنش ها

كيشو اينو يك شبكه تراكنش مبتني بر اعضا (community) و كاملاً غيرمتمركز است. با غيرمتمركز بودن، تمام تصميمات در پلتفرم توسط خود اعضا گرفته مي شود. همچنين به ازاي هر تراكنش كه در كيشو اتفاق مي‌افتد، حدود دو درصد ماليات تراكنش در نظر گرفته مي‌شود و از بين آن‌، دو درصد ديگر از تراكنش به همراه پاداش‌هاي فوري بين دارندگان موجود توزيع مي‌شود.

هزينه پايين

از جمله مزاياي كيشو اينو مي توان به هزينه پايين انتقال آن اشاره كرد. زيرا kishu به كمك يك انتقال ساده بين كيفي، قابليت انتقال به آن سوي مرزها را دارد و هزينه تراكنش كمتري در مقايسه با آن دريافت مي شود. همچنين مديران پروژه كيشو اينو گفته اند كه درآمد غيرفعال بدون ريسك را براي كاربران خود فراهم مي‌كنند و در نتيجه، دارندگان اين رمز ارز مي‌توانند حتي بدون نياز به معامله سود كنند.

قابليت وام دهي در شبكه

همچنين دارندگان سكه كيشو مي توانند به افرادي كه نيازمند بدهي هستند، در خود شبكه وام دهند و با بازپرداخت آن سود دريافت كنند.

سرعت بالاي انتقال

در نهايت، سرعت تراكنش نقش مهمي را ايفا مي كند. زيرا كيشو اينو به كاربران خود اجازه مي دهد تا تمام تراكنش هاي تسويه، معاملات و انتقال خود را تنها در عرض چند دقيقه انجام دهند.

برنامه بلندمدت

طبق گزارش InvestorPlace.com مي توان گفت كه كيشو در حال سياست گذاري براي تبديل شدن به كويني از خانواده دوج ها است كه بيشترين طول عمر را دارد. در واقع، به نظر مي رسد كه اين ارز با سرمايه گذاراني كه جذب كرده، پشتوانه كاملاً محكمي براي خود دست و پا كرده است. كيشو اينو همچنين به سرمايه گذاران خود اجازه مي دهد پول نقد / فيات يا هر شكل ديگري از توكن خود را به KISHU تبديل كنند. اين كار پس از راه اندازي كيف پول MetaMask به صورت آنلاين قابل انجام است.

سهولت تبديل به ساير ارزها

علاوه بر اين، همه تبديل‌هاي ارزهاي ديجيتال با كيشو معمولاً از طريق كيشو سوآپ، كه صرافي غيرمتمركز رسمي خودش است، انجام مي‌شود. اين به تسهيل انتقال ارز از يك توكن به ديگري كمك مي كند. همانطور كه قبلاً ذكر شد، كيشو اينو كاملاً متعلق به اعضاي آن است، به اين معني كه توسعه دهندگان اين پلتفرم، برخلاف ديگران در بازار، در واقع هيچ توكني براي خود رزرو نكرده‌اند و در درجه اول به كمك‌هاي مالي و داوطلبان متكي هستند.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

از كجا تتر بخرم؟

۷ بازديد

ارز تتر

از كجا تتر بخرم؟

خريد و فروش تتر امروزه در تمامي صرافي هاي ارز ديجيتال انجام مي شود. USDT هم به مانند بيت كوين (BTC) و اتريوم (ETH)، عنصر ثابت معامله در صرافي ها به شمار مي رود. تقريبا تمام صرافي ها از اين 3 ارز پشتيباني مي كنند. با اين حال صرافي هاي P2P مانند تاپ كنز، به دليل روند طبيعي قيمت گذاري و امنيت بسيار بالا و حفظ اطلاعات خصوصي مشتريان، انتخاب هاي بهتري هستند. تاپ كنز در بين صرافي هاي P2P ايراني بيشترين تنوع ارزي و بهترين قيمت خريد و فروش را دارد. ارز ديجيتال تتر هم در اين صرافي معامله مي شود. براي خريد تتر در صرافي تاپ كنز ثبت نام و احراز هويت كنيد تا يكي از دارندگان تتر باشيد!

پس از خريد تتر و ساير ارزهاي ديجيتال از تاپ كنز، دارايي شما به كيف پول مجازي تان در سايت تاپ كنز واريز مي شود. هر زمان كه مايل باشيد مي توانيد آن را به هر كيف پولي كه داريد انتقال دهيد. كيف پول مجازي تاپ كنز، قابليت اتصال به تمامي كيف پول هاي نرم افزاري و سخت افزاري را دارد. فقط بايد در نظر داشته باشيد كه كيف پول مدنظرتان از دارايي كه خريداري كرده ايد پشتيباني كند. بسياري از كيف پول هاي ديجيتالي از تتر پشتيباني مي كنند. پس در رابطه با ذخيره اين ارز هم جاي هيچ گونه نگراني نيست.

استيبل كوين چيست؟

ارز ديجيتال تتر با نماد USDT نشان داده مي شود. قيمت آن همواره با دلار برابر است و يا مقدار بسيار كمي با آن تفاوت دارد. به اين رمز ارز، استيبل كوين گفته مي شود. استيبل كوين ها رمز ارزهايي مشابه USDT هستند كه وظيفه حفظ ارزش سرمايه را بر عهده دارند. USDC يا يو اس دي كوين، BUSD يا بايننس يو اس دي و Dai يا داي، سه نمونه ديگر از استيبل كوين ها هستند. با اين حال وقتي كه نام استيبل كوين مي آيد، بي اختيار اولين انتخاب ما تتر خواهد بود. در قسمت قيمت USDT و مقايسه آن با دلار، به اين كوين ها بيشتر مي پردازيم.

كاربرد تتر در امور مالي

علاوه بر حفظ ارزش، تتر كاربردهاي ديگري هم دارد. اين رمز ارز در صرافي ها در حجم گسترده اي مورد معامله قرار مي گيرد و به نوعي وسيله پرداخت صرافي ها است. از طرفي همه ما مي دانيم كه ايران در سال هاي اخير تحت فشار تحريم قرار دارد. پس ورود مواد مورد نياز به داخل كشور نمي تواند به صورت عادي انجام شود و به كمك تتر نياز دارد. تتر به عنوان يك وسيله تبادل در اينجا پذيرفته مي شود كه با آن مي توان دارو و ساير اقلام مورد نياز را به كشور وارد كرد. پس تتر در واردات و صادرات هم نقشي اساسي دارد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

كيشو اينو، جديدترين عضو خانواده دوج كوين ها

۶ بازديد

ارز كيشو

كيشو اينو، جديدترين عضو خانواده دوج كوين ها

همانطور كه گفته شد، موفقيت سريع دوج كوين الهام بخش بسياري از ميم كوين ها در بازار شد. در ابتدا، برخي از Shiba Inu به عنوان سنبل خود استفاده مي كردند، درست مانند مورد بيبي دوج و Wife Doge كه به طور شگفت انگيزي در بازار بسيار خوب عمل كردند. ارز ديجيتال كيشو اينو با شباهت زياد به موارد قبلي، جديدترين ميم كوين است كه با آن روبرو هستيم. با اين حال، برخلاف ساير پروژه ها، كيشو اينو نه تنها هدفش حضور طنز و سرگرم كننده در صنعت است، بلكه در عوض، توانسته است تغييراتي را در نماد خود ايجاد كند تا بر روي مخاطبان نسبتاً جهاني تمركز كند و در واقع مردم را به تجارت در كيشو وادار كند.

هدف ارز كيشو چيست؟

هدف ارز ديجيتال كيشو بازتعريف مفاهيم محبوب ارزهاي ديجيتال به بيان ساده تر و جذاب تر در كاربردهاي روزمره است. برخلاف بسياري از پروژه‌هاي قديمي هم تراز، KISHU دارندگان توكن خود را با مفاهيم نسل بعدي از جمله توكن غير قابل معاوضه NFT، پاداش هاي مشاركت و صرافي غيرمتمركز شگفت زده كرده است.

جابه جايي ركوردها توسط Kishu 

ناگفته نماند، تنها در اولين ماه انتشار خود، كيشو با پيشي گرفتن از ارزش بازار بيش از دو ميليارد دلار و بيش از 100000 هولدر، تمام ركوردهاي قبلي را در دنياي ارزهاي ديجيتال شكست. اين در واقع به عنوان يك نقطه عطف بي سابقه براي پلتفرم در نوع خود تلقي مي شود و قطعاً اعتماد جهانيان به پروژه مذكور را ثابت كرده است.

دليل رشد بازار ارزهاي ديجيتال چيست؟

برخي از عوامل اصلي در موفقيت اين صنعت عبارتند از قابل حمل بودن، راحتي ارائه شده، ماهيت بصري جذاب، حاشيه سود بالا و همچنين نوسانات زياد. بازار كريپتو تمايل دارد قيمت ارزهاي خود را به صورت دائمي در حالت نوسانات نسبتاً زياد قرار دهد. بنابراين پيش بيني قيمت ارزها در آن حتي براي متخصصان اين حوزه دشوار است. در نتيجه، بايد به خاطر داشته باشيد علي رغم اينكه رمزارزها فرصت مناسبي براي كسب سودهاي كلان در اختيار شما قرار مي دهند، اما اگر خريد و فروش آن در زمان مناسب و به درستي انجام نشود، ممكن است ضررهاي قابل توجهي را نيز تجربه كنيد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

تتر (Tether) چيست؟

۷ بازديد

ارز تتر

تتر (Tether) چيست؟

ارز ديجيتال تتر  (USDT) يكي از محبوب‌‌‌ترين و البته مشهورترين استيبل كوين هاي دنياي ارزهاي ديجيتال است. تفاوت استيبل كوين‌‌‌ ها با ساير ارزهاي ديجيتال در قيمت آن ها است. مهم ‌ترين ويژگي اين نوع ارزها، قيمت ثابت آنها و بالطبع نوسانات بسيار محدود آنها است. كاربران مبتدي با شنيدن نام تتر به ياد USDT يا همان تتر دلار مي ‌افتند. اما حقيقت اين است كه تتر يورو نيز وجود دارد، اما آنچه در مطالب از آن ياد مي ‌‌‌شود، همان تتر دلار (USDT) است. نكته جالب ‌تر اينكه همين نوع تتر نيز انواع مختلفي دارد كه در هنگام انتخاب كيف پول ديجيتال خود بايد تفاوت‌‌‌هاي آنها را بدانيد. اين نكته به ظاهر ساده، اطلاعات خوبي را در مورد قيمت تتر به ما مي‌‌‌دهد. قيمت هر واحد تتر بر اساس دلار يا يورو محاسبه مي‌‌‌شود.

مزاياي استفاده از تتر

آينده ارز ديجيتال تتر مانند هر ارز ديگري تابعي از مزيت‌‌‌ها و تفاوت‌‌‌ هاي آن با ساير رقباي آن است. با هم برخي از مزيت‌‌‌هاي استفاده از تتر را بررسي مي ‌‌‌كنيم.

تتر در امان از نوسان

همان‌طور كه گفتيم، نوسان قيمت Tether حوالي 1 دلار است. اهميت اين موضوع را زماني متوجه خواهيد شد كه ارز‌‌‌هاي ديگر شما مانند بيت كوين در تلاطم نوسانات شديد، قيمت خود را از دست بدهند. براي مثال مي‌‌‌توانيم به نوسانات بيت كوين در سال 2018 اشاره كنيم. پادشاه رمزارز‌‌‌ها در اوايل سال 2018 به قيمت 20 هزار دلار نيز رسيد. اما در اواسط همان سال، قيمت آن به 5 هزار دلار افت پيدا كرد. اما سرمايه‌گذاران روي تتر از چنين نوساناتي آسوده ‌خاطر هستند.

تتر مورد اعتماد صرافي‌‌‌ ها است

تقريباً در بهترين صرافي‌هاي آنلاين معتبر ايراني و جهاني، امكان خريد و فروش تتر وجود دارد. علاوه بر خريد و فروش، امكان تبديل تتر به ساير ارزهاي ديجيتال در برخي از اين صرافي‌‌‌ها نيز وجود دارد. به عنوان مثال كاربران حرفه ‌‌‌اي براي خريد كاردانو به سايت صرافي بايننس مراجعه مي‌‌‌كنند. بايننس يك صرافي خارجي است كه از ريال ايران و بسياري از ارزهاي فيات پشتيباني نمي‌‌‌كند. اينجا است كه تتر به كمك آنها مي‌آيد و از طريق معاملات جفت ارزي مي‌‌‌توانند بيت كوين، اتريوم، كاردانو يا هر ارز ديگري را خريداري كنند.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

USDT بخريم يا دلار؟

۶ بازديد

ارز تتر

USDT بخريم يا دلار؟

ارز ديجيتال USDT يا همان ارز ديجيتال تتر ، قيمتي مشابه دلار دارد. معمولا قيمت آن حوالي يك دلار است و مقدار بسيار كمي نوسان مي كند. ساير استيبل كوين ها هم شرايط مشابهي دارند و قيمت آن ها بر پايه دلار تنظيم شده است. به همين منظور، اين دسته از ارزها، هويت متمركز دارند و مانند بيت كوين عمل نمي كنند. مزيتي كه استيبل كوين ها و به ويژه تتر نسبت به دلار دارند زياد است. امكان تراكنش بي واسطه، سرعت و امنيت و راحتي بسيار بالاتر در انتقال وجه، امكان تراكنش در هر ساعت از شبانه روز، عدم فرسودگي و پارگي و استهلاك ظاهري و اشتعال به دليل هويت فيزيكي و…

بنابراين مي توانيم به اين دلايل، تتر را به دلار ترجيح دهيم. ارزش بازار USDT در حال حاضر حدود 62,379,114,251 دلار است كه اين ارز را در رتبه 3 بازار كريپتوكارنسي قرار مي دهد. بالاتر از تتر فقط دو نام قدرتمند بيت كوين و اتريوم ديده مي شود. تا چند ماه پيش، بايننس كوين (BNB)، ارز ديجيتال اختصاصي صرافي بزرگ بايننس، در رتبه سوم قرار داشت. با ريزش بازار و افزايش استقبال از استيبل كوين ها، تتر و خانواده اش ترتيب بازار را جا به جا كردند. اكنون در بين 10 ارز برتر بازار كريپتوكارنسي، نام استيبل كوين USDC هم به چشم مي خورد. اين ارز با 25,166,765,885 دلار ارزش، در رتبه 8 بازار قرار دارد.

از كجا تتر بخرم؟

خريد و فروش تتر امروزه در تمامي صرافي هاي ارز ديجيتال انجام مي شود. USDT هم به مانند بيت كوين (BTC) و اتريوم (ETH)، عنصر ثابت معامله در صرافي ها به شمار مي رود. تقريبا تمام صرافي ها از اين 3 ارز پشتيباني مي كنند. با اين حال صرافي هاي P2P مانند تاپ كنز، به دليل روند طبيعي قيمت گذاري و امنيت بسيار بالا و حفظ اطلاعات خصوصي مشتريان، انتخاب هاي بهتري هستند. تاپ كنز در بين صرافي هاي P2P ايراني بيشترين تنوع ارزي و بهترين قيمت خريد و فروش را دارد. ارز ديجيتال تتر هم در اين صرافي معامله مي شود. براي خريد تتر در صرافي تاپ كنز ثبت نام و احراز هويت كنيد تا يكي از دارندگان تتر باشيد!

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

3 ارز ديجيتال بي‌نظير براي يك‌سال آينده!

۸ بازديد

ارز كيشو

3 ارز ديجيتال بي‌نظير براي يك‌سال آينده!

اين روزها در دنياي رمزارزها، صدها و حتي هزاران توكن، كوين يا حتي شت‌كوين وجود دارد كه بيشتر تحليلگران آينده خوبي براي برخي از آن‌ها متصور هستند. اينكه كدام كوين را بايد بخريم، كدام كوين ارزش نگهداري دارد، كدام توكن احتمال رشد سريع يا پامپ دارد و سوالاتي از اين دسته، براي افرادي كه تازه وارد اين بازار و دنياي عجيب شده‌اند، بسيار است.

1- توكن كيشو Kishu 

ارز ديجيتال كيشو اينو يكي ديگر از توكن‌هاي تازه وارد به بازار است كه هدف‌هاي جالبي در سر داشته و معتقد است كه مي‌تواند رقيب جدي دوج كوين باشد. به گفته تحليلگران معتبر بازار، كيشو در حال برنامه ريزي بلند مدت براي خود و توكنش بوده و به نظر مي‌رسد كه نسبت به رقبايش از بنيان بهتري برخوردار است.

كيشو اينو هم اكنون با قيمت 0.000000002 دلار در حال معامله است! اين رقم بسيار ناچيز بوده و حتي نمي‌توان آنرا به ريال يا تومان تبديل كرد؛ براي همين شايد سرمايه گذاري روي اين توكن، هزينه زيادي نداشته باشد؛ ولي ارزش ريسك را دارد. اهداف كوتاه مدت كيشو 0.000000008 دلار بوده و در صورت رسيدن به اين اهداف مي‌توان براي مدت يكسال آينده كيشو را در قيمت‌هايي نظير 0.00000002 دلار مشاهده كرد.

2- توكن شيبا اينو

توكن شيبا اينو به تازگي وارد بازار شده و به نظر مكملي براي دوج كوين به حساب مي‌آيد. خيلي‌ها اين توكن را رقيب مستقيم دوج كوين دانسته و معتقدند كه شيبا اينو مي‌تواند به راحتي پس از مدتي در ميان برترين‌هاي بازار كريپتو قد علم كرده و در كنار بزرگان اين بازار ديده شود.

شيبا اينو هم اكنون با قيمت 0.000007 دلار در حال معامله است كه طبيعتا قيمت بسيار ناچيزي بوده و شما با مبلغ 100 هزارتومان صاحب چندصد هزار شيبا اينو خواهيد شد. اولين هدف قيمتي شيبا اينو عدد 0.000032 دلار است. در صورت رسيدن به اين هدف، براي يكسال آينده مي‌توان شيبا اينو را حتي با قيمت 0.001 دلار متصور بود.

3- پولكادات DOT

يكي از رمزارزهاي معتبر بازار، در حال حاضر رمز ارز DOT متعلق به شبكه پولكادات است. شبكه پولكادات به عنوان سومين نسل از شبكه بلاكچين شناخته مي‌شود كه قابليت‌ها و ويژگي‌هايي برتري نسبت به دو شبكه پيشين يعني بيت كوين و اتريوم دارد. دات هم اكنون قيمتي برابر با 14.90 دلار در بازار دارد. اولين هدف متصور براي دات قيمت 47 دلار خواهد بود. در صورت رسيدن به هدف اول، قيمت و هدف يكساله دات رقم جذاب 93.5 دلار خواهد بود.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

ارز ديجيتال كيشو اينو را از كجا بخريم؟

۶ بازديد

ارز كيشو

ارز ديجيتال كيشو اينو را از كجا بخريم؟

براي خريد ارز ديجيتال كيشو چند راه حل پيش روي شما است كه هر كدام از اين راه حل ها ويژگي هاي خاص خود را دارد. در ادامه با تشريح مزيت ها و معايب هر يك از اين راه حل ها شما را با شرايط خريد اين ارز ديجيتال بيشتر آشنا مي كنيم. 

1- خريد مستقيم ارز ديجيتال كيشو اينو

اولين راه حل براي خريد ارز ديجيتال كيشو اينو كه به معرفي آن مي پردازيم، خريد مستقيم آن است. براي اين منظور شما بايد كسي را پيدا كنيد كه در كيف پول ارز ديجيتال خود كيشو داشته باشد. در قدم بعدي بايد قيمت آن را به تومان استخراج كرده و مقدار قيمت تعيين شده را براي فرد مقابل خود كارت به كارت كنيد. سپس آدرس كيف پول خود را به وي بدهيد تا مقدار كيشو مد نظر شما را برايتان ارسال كند. با اني ترفند مي توانيد اين ارز ديجيتال را به صورت مستقيم تهيه كنيد.

اين روش خريد با ريسك هاي بسيار زيادي همراه است. در درجه اول پيدا كردن چنين شخصي مشكل است و در درجه دوم حتي در صورت پيدا كردن كسي كه در كيف پول خود اين ارز را دارد، خريد آن با ريسك هاي زيادي همراه است. از اين رو خيلي اين روش را توصيه نمي كنيم.

2- روش دوم خريد از صرافي هاي خارجي

خريد از صرافي هاي خارجي دومين راه براي تهيه كيشو اينو است. در اين روش شما بايد در يكي از صرافي هاي عرضه كننده اين ارز ديجيتال مانند يوني سوآپ حساب باز كرده و با انتقال پول به حساب خود، كيشو اينو را خريداري نماييد. اين روش هم مزيت ها و معايب خاص خود را دارد. به عنوان يك عيب بزرگ در چنين روشي شما بايد چندين بار كارمزد بپردازيد. زيرا امكان انتقال مستقيم پول نقد به حساب كاربري خود در صرافي خارجي را نداريد. از اين رو بايد با خريد ارز ديجيتال هاي پايه در صرافي هاي ايراني، آنها را به كيف پول خود انتقال داده و سپس از كيف پول خود به حساب كاربري در صرافي خارجي انتقال دهيد. سپس مي توانيد ارز ديجيتال پايه را با كيشو اينو تبادل كنيد.

3- خريد از صرافي هاي داخلي

آخرين روشي كه براي خريد اين ارز ديجيتال پيشنهاد مي كنيم، خريد آن از صرافي هاي داخلي است. در حال حاضر شما مي توانيد به صورت مستقيم و با همان حساب ريالي خود از برخي صرافي هاي داخلي براي خريد اين ارز ديجيتال اقدام نماييد. يكي از صرافي هاي بسيار خوب ايراني كه امكان خريد كيشو را نيز براي كاربران خود فراهم كرده است، نيل ماركت مي باشد. شما با مراجعه به وبسايت اين مجموعه يا تهيه اپليكيشن موبايلي آن، مي توانيد كيشو اينو و بسياري ديگر از ارزهاي ديجيتالي را خيلي راحت تهيه كرده و در حساب كاربري يا كيف پول ارز ديجيتال خود نگهداري نماييد. اين مجموعه كارمزدهاي بسيار اندكي را نيز براي اين خريد در نظر گرفته است.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

تتر چيست؟

۷ بازديد

ارز تتر

تتر چيست؟

ارز ديجيتال تتر  يك ارز ديجيتال است كه در سال 2014 با نام ريل كوين (Real Coin) يا سكه واقعي به وجود آمد. در سال 2017، اين ارز به تتر (Tether) تغيير نام داد. تتر در واقع بر خلاف ساير ارزهاي ديجيتال، وسيله اي براي افزايش سرمايه و چند برابر كردن آن نيست. به همين دليل، معمولا كاربران تازه واردي كه مي گويند مي خواهم تتر بخرم تا سود كنم، مورد تمسخر قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه Tether وسيله اي براي حفظ ارزش است. يعني هنگامي كه بازار دچار افت يا افزايش قيمت هيجاني مي شود، اين ارز شما را از ضرر كردن نجات مي دهد. اما مگر با افزايش قيمت هم مي شود ضرر كرد؟ بله. در قسمت بعد متوجه اين موضوع مي شويد!

با اين مثال، كاربرد تتر را بهتر درك مي كنيد. فرض كنيد شما مي خواهيد هفته آينده به يك نفر 1 اتريوم پرداخت كنيد و اكنون قيمت اتريوم 50 ميليون تومان است. هفته بعد كه موعد پرداخت شما مي رسد، قيمت اتريوم به 100 ميليون تومان رسيده است! اين يعني شما در اين معامله 50 ميليون تومان ضرر خواهيد كرد! پس راهكار چيست؟ تتر در اينجا به عنوان يك وسيله حفظ ارزش دارايي عمل مي كند. يعني اگر در حال حاضر همين 50 ميليون را به صورت تتر به آن فرد بدهيد، هفته آينده هم تفاوت زيادي در آن حاصل نمي شود و تغيير قيمت نزديك به صفر است. اين يعني ارزش دارايي شما در طول زمان حفظ شده است.

استيبل كوين چيست؟

ارز ديجيتال تتر با نماد USDT نشان داده مي شود. قيمت آن همواره با دلار برابر است و يا مقدار بسيار كمي با آن تفاوت دارد. به اين رمز ارز، استيبل كوين گفته مي شود. استيبل كوين ها رمز ارزهايي مشابه USDT هستند كه وظيفه حفظ ارزش سرمايه را بر عهده دارند. USDC يا يو اس دي كوين، BUSD يا بايننس يو اس دي و Dai يا داي، سه نمونه ديگر از استيبل كوين ها هستند. با اين حال وقتي كه نام استيبل كوين مي آيد، بي اختيار اولين انتخاب ما تتر خواهد بود. در قسمت قيمت USDT و مقايسه آن با دلار، به اين كوين ها بيشتر مي پردازيم.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

ارز ديجيتال كيشو اينو چيست؟

۷ بازديد

ارز كيشو

ارز ديجيتال كيشو اينو چيست؟

ارزهاي ديجيتال در انواع بسيار زيادي توسعه پيدا كرده و عرضه مي شوند. هر يك از انواع ارزهاي ديجيتال ويژگي ها و مزيت هاي خاص خود را دارند. براي اين كه كيشو اينو  را بهتر درك كنيد، لازم است تا برخي از ويژگي هاي خانواده اين ارز ديجيتال را با شما در ميان بگذاريم.

كيشو اينو يك توكن است

در يك دسته بندي مي توان ارزهاي ديجيتال را به دو دسته كوين و توكن تقسيم مي نمايند. كوين ها ارزهاي ديجيتالي هستند كه شبكه بلاك چين اختصاصي دارند. توسعه چنين ارزهاي بسيار مشكل بوده و نياز به يك تيم برنامه نويسي و توسعه بسيار قوي دارد. اتريوم، كاردانو، سولانا، بيت كوين و مواردي از اين دست در اين دسته قرار مي گيرند. دومين دسته از ارزهاي ديجيتال كه ارز ديجيتال كيشو اينو در آن دسته قرار مي گيرد، توكن ها هستند كه شبكه بلاك چين اختصاصي ندارند. اين دسته از ارزهاي ديجيتال معمولاً روي شبكه بلاك چين ساير ارزها و بيشتر اتريوم توسعه مي يابند. از آنجايي كه شبكه بلاك چين اتريوم هم امنيت بالايي داشته و هم به صورت رايگان در دسترس همه قرار دارد، انتخاب آن يكي از اولويت هاي اصلي توسعه دهندگان ارزهاي ديجيتالي مانند كيشو اينو است. پس كيشو اينو يك توكن است كه روي شبكه اتريوم توسعه يافته است.

ارز ديجيتال كيشو اينو يك ميم كوين است

در يك دسته بندي ديگر ارز ديجيتال كيشو اينو به عنوان يك ميم كوين و در برخي منابع به عنوان شت كوين شناخته مي شود. شت كوين و ميم كوين اصطلاحات جديدي در دنياي رمز ارزها هستند كه به تازگي توسط كاربران مورد استفاده قرار مي گيرند. اما منظور از شت كوين يا ميم كوين كه ارز ديجيتال كيشو اينو نيز يكي از آنها است، چيست؟

در نگاه كاربران ارزهاي ديجيتال به آن دسته از ارزهاي ديجيتالي كه توسعه آنها بدون هيچ دليل خاصي بوده و اكثرا اهدافي مانند يك شوخي، كسب سود توسط توسعه دهنده، يك كل كل و مواردي از اين دست دارند. اين دسته از ارزهاي ديجيتال كه تعداد آنها بسيار زياد هم است، اصطلاحا با عنوان شت كوين، ميم كوين و در اصلاح فارسي به عنوان زرد ارز شناخته مي شوند كه كيشو اينو نيز يكي از آنها است. اما حالا سوال اينجاست كه با وجود اينكه ارز ديجيتال كيشو اينو يك زرد است چرا بايد روي آن سرمايه گذاري كنيم؟

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.