بيت كوين گلد(Bitcoin Gold) چيست؟

۸ بازديد

بيت كوين گلد(Bitcoin Gold) چيست؟

ارز ديجيتال btg يكي از اعضاي خانواده بيت كوين است كه براي رفع مشكلات موجود در شبكه بيت كوين به وجود آمد. همانطور كه مي دانيد استخراج بيت كوين با هزينه هاي سرسام آوري انجام مي شود و افراد معمولي ديگر قادر به اين كار نيستند و تنها سرمايه داران بزرگ مي توانند از عهده اين هزينه ها بر بيايند. از اين رو بيت كوين گلد با هدف كاهش هزينه ها و گرفتن قدرت از سرمايه داران به وجود آمد. ديگر با وجود btg نياز به صرف هزينه هاي هنگفت نيست و ماينينگ اين رمز ارز با استفاده از كامپيوترهاي معمولي نيز ميسر خواهد بود. با ما در ادامه اين مطلب همراه باشيد تا با اين رمز ارز و آينده پيش روي آن بيشتر آشنا شويد.

ارز ديجيتال بيت كوين گلد چيست؟

btg ارز ديجيتال بيت كوين گلد است كه با هدف رفع محدوديت هاي بيت كوين در سال ۲۰۱۸ معرفي شد. اگر در زمينه شبكه ارزهاي ديجيتال مبتني بر بلاك چين مطالعه داشته باشيد بايد بدانيد كه اين شبكه ها در صورت نياز بايد به روز رساني شوند و تغييراتي در بلاك چين آن ها ايجاد شود كه به اين كار Fork گفته مي شود. btg نسخه Hard Fork بيت كوين است كه با چرخش شبكه بلاك چين و براي ايجاد حاكميت هاي مستقل ساخته شده است. براي استخراج اين رمز ارز نيازي به دستگاه هاي گران قيمت ASIC نيست و به راحتي مي توان آن را با استفاده از كارت هاي گرافيكي(GPU) استخراج كرد.

نحوه عملكرد بيت كوين گلد

ارز ديجيتال btg از الگوريتم اثبات سهام Equihash براي ثبت تراكنش ها استفاده مي كند. اين الگوريتم خروجي يك بلاك را به حافظه قبلي پيوند مي مي دهد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش انواع ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

بيت كوين گلد

همه چيز درباره لايت كوين Ltc

۵ بازديد

از لايت كوين Ltc چه مي دانيد؟

ارز ديجيتال لايت كوين يكي از قديمي ترين رمز ارزهاست كه از سال ۲۰۱۱ فعاليت خود را به طور رسمي آغاز نمود. اين كوين از بلاك چين هاي گوناگوني براي ثبت تراكنش ها استفاده مي كند. اين رمز ارز كه با نام LTC در بازار ارزهاي ديجيتال شناخته مي شود، داراي سيستمي غير متمركز است. به اين معنا كه مانند ارزهاي فيات نيست كه بانك و يا يك موسسه خاص آن را اداره كند و يا قدرت پول به دست يك عده خاص باشد. بلكه شما به عنوان يك سرمايه دار لايت كوين خود مالك و مسئول دارايي خود خواهيد بود و مي توانيد برخي پرداخت ها را با استفاده از آن انجام دهيد.

ارز ديجيتال لايت كوين در بازار رمز ارزها تا كنون به عنوان يك دارايي ديجيتالي پايدار شناخته شده است و همچنان به رشد خود ادامه مي دهد و تمام اين مسائل در كنار هم باعث شده است كه در ميان سرمايه گذاران محبوبيت بالايي داشته باشد. اگر جزو كساني هستيد كه دوست داريد در بازار ارزهاي ديجيتال فعاليت داشته باشيد و يكي از سرمايه داران لايت كوين باشيد، در ادامه با ما همراه باشيد تا با اين رمز ارز، آينده پيش روي آن و نحوه خريد و معاملات آن بيشتر آشنا شويد.

تاريخچه رمز ارز لايت كوين

ارز ديجيتال لايت كوين براي اولين بار در سال ۲۰۱۱ توسط آقاي چارلي لي معرفي شد. او يكي از كارمندان شركت گوگل بود كه با هدف بهبود بيت كوين و برطرف كردن مشكلاتي كه داشت، اقدام به طراحي اين رمز ارز نمود. او با بررسي كدهاي بيت كوين و انجام اصلاحاتي روي آن ها توانست برخي از مشكلات موجود از جمله سرعت تراكنش ها و هزينه هاي مربوط به كار استخراج را كمي بهبود ببخشد. او توانست سرعت انجام تراكنش ها را از ۱۰ دقيقه به يك چهارم اين مقدار برساند. در طراحي شبكه لايت كوين بر خلاف بيت كوين تنها از يك بلاك چين استفاده نشده است، بلكه تراكنش ها در تعدادي بلاك چين ثبت مي شوند كه همين امر نيز باعث افزايش سرعت تراكنش ها شده است.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش انواع ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

لايت كوين

همه چيز درباره ارز ديجيتال اتريوم

۵ بازديد

اتريوم چيست؟

ارز ديجيتال اتريوم پس از بيت كوين به عنوان نسل دوم ارزهاي ديجيتال شناخته مي شود و در ميان رمزارزها در جايگاه دوم از نظر محبوبيت و ارزش قرار گرفته است و آينده آن در ميان رقبا بسيار اميدواركننده است. اتريوم نوعي توكن است كه از رمزپايه آن يعني اتر(ETH) نشات گرفته است. اين ارز بر پايه بلاك چين فعاليت مي كند. سيستمي غير متمركز و منبع باز است كه توسعه دهندگان مي توانند روي آن كار كنند. به اين معنا كه هيچ فرد و يا سازماني آن را هدايت نمي كند و تمام كار مديريت حساب بر عهده سرمايه دار خواهد بود. اين رمزارز از قراردادهاي هوشمند، امور مالي غير متمركز و نرم افزارهاي غير متمركز پشتيباني مي كند. براي آشنايي بيشتر با اتريوم با در ادامه با ما همراه باشيد.

تاريخچه مختصري از اتريوم

بنيان ارز ديجيتال اتريوم در سال ۲۰۱۳ و توسط شخصي به نام ويتاليك بوترين بنا نهاده شد. او برنامه نويس، پژوهشگر ارزهاي ديجيتال و مدير مجله بيت كوين است. او در ابتداي امر اتريوم را به منظور ايجاد برنامه هاي كاربردي غير متمركز معرفي كرد. طبق نظر او بيت كوين بايد يك زبان اسكريپت‌نويسي داشته باشد تا با استفاده از آن بتوان برنامه هاي كاربردي را توسعه داد. در سال ۲۰۱۴ اتريوم معرفي شد و عده اي از سرمايه داران براي پشتيباني از آن به ميدان آمدند. مي توان گفت سرمايه داران و پژوهشگران بسياري روي اين پروژه كار كرده اند و بنيان گذاران بسياري دارد. همچنان نيز افرادي زيادي براي توسعه آن در تلاشند.

ارز ديجيتال اتريوم Etc

ارز ديجيتال اتريوم همانطور كه در قسمت هاي قبل راجع به آن صحبت شد اتر(Ether) است كه در بازار با نام اختصاري ETH شناخته مي شود. هم به عنوان دارايي و هم به عنوان پولي براي پرداخت هزينه ها و كارمزد شبكه به حساب مي آيد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش انواع ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

اتريوم

خريد و فروش بيت كوين در تاپ كنز

۵ بازديد

خريد و فروش بيت كوين در تاپ كنز

بيت كوين اولين ارز ديجيتال بود كه در سال ۲۰۰۹ معرفي شد و پس از آن و با رشد قيمتي كه در كوتاه مدت تجربه كرد، عامل ايجاد بسياري ديگر از رمزارزها شد. سازنده ارز ديجيتال بيت كوين باعث شد انقلابي وسيع در اقتصاد و بازار هاي مالي ايجاد شود. در اين مطلب با ما همراه باشيد تا با اين رمزارز محبوب، چگونگي پيدايش و نحوه خريد آن بيشتر آشنا شويد.

ارز بيت كوين چيست؟

ارز ديجيتال بيت كوين نوعي پول مجازي است كه مي توانيد آن را با افرادي در سر تا سر دنيا معامله كنيد، پرداخت هاي آنلاين انجام دهيد و برخي خدمات را دريافت كنيد. پيدايش بيت كوين دو دستاورد مهم با خود به همراه داشت. اول اينكه غير متمركز است. يعني وابسته به هيچ شخص، نهادهاي مالي و يا بانك نيست و هر شخص مي تواند خودش مديريت حسابش را در دست بگيرد. دومين دستاوردي كه داشت اين بود كه ديگر نياز به چاپ پول نيست و بيت كوين و ديگر ارزهاي ديجيتال به صورت مجازي معامله مي شوند.

تاريخچه بيت كوين

براي اولين بار در سال ۲۰۰۸ شخصي و يا بنيادي ناشناس به نام ساتوشي ناكاموتو در يك مقاله درباره رمزنگاري كه آن را به بسياري از اقتصاد دادنان در يك ايميل ارسال كرد و در آن درباره نوعي پول اينترنتي صحبت كرد. در اين مقاله او درباره ارز ديجيتال بيت كوين و كاكرد آن و وايت پيپر(ايراداتي كه به يك ارز ديجيتال وارد مي شود و براي رفع آن ها تلاش مي شود) صحبت كرده بود. شبكه بيت كوين فعاليت خود را در سال ۲۰۰۹ آغاز نمود و تا سال ۲۰۱۰ ناكاماتو در پروژه حضور داشت و ايرادات آن را به همراه توسعه دهندگان ديگر شبكه برطرف مي نمود و در همين سال يه يكباره ناپديد شد و همين مسئله باعث شد ابهامات بسياري درباره او و آينده بيت كوين ايجاد شود.

با گذشت بيش از يك دهه از تاسيس ارز ديجيتال بيت كوين هنوز هويت بنيان گذار آن و وضعيت حال حاضر او مشخص نشده است. اين مسئله نيز دلايل مختلفي دارد. اول اينكه اگر فقط يك شخص باشد جان او در خطر خواهد بود. به دليل اينكه با به وجود آمدن بيت كوين بسياري از غول هاي مالي قدرت خود را از دست دادند.  اما چيزي كه خيلي در مورد اين مسئله اهميت دارد اين است كه پروژه اي با اين عظمت فقط كار يك شخص نمي تواند باشد. ممكن است يك دولت و يا يك نهاد مالي و يا يك تيم برنامه نويسي پشت اين ارز پر قدرت باشد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش انواع ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

خريد بيت كوين