تتر دقيقا چيست؟

۶ بازديد

ارز تتو

تتر دقيقا چيست؟

«Tether» يا ارز ديجيتال تتر يك نوع استيبل كوين است كه به ارزهاي فيات – منظور از فيات، ارزهايي مثل دلار و تومان است كه دولت‌ها آن‌ها را منتشر و پشتيباني مي‌كنند – ميخكوب شده و با نماد «USDT» معامله مي‌شود. «USDT» وابسته به دلار است و توسط شركت «Tether» صادر مي‌شود. اين ارز به معامله‌گران اجازه مي‌دهد تا معادل فياتي پول خود را بدون آنكه مجبور به رعايت قوانين پول‌هاي فيات باشند در صرافي‌ها جابه‌جا كنند. با اين وجود، نگراني‌هاي جدي‌ در خصوص بدهي شركت عرضه كننده اين رمز ارز وجود دارد كه نه تاييد و نه تكذيب شده‌اند.

منظور از استيبل كوين‌ چيست؟

«استيبل كوين» يك ارز ديجيتال است كه وابسته به يك ارز واقعي يا همان فيات (دلار آمريكا، يورو و…) است. اين ارزهاي ديجيتال توسط شركت‌هاي متمركزي كه وابستگي – در اينجا منظور پشتوانه – ارز را تامين مي‌كنند، عرضه مي‌شوند؛ حالا يا با قرار دادن آن ارز فيات به عنوان وثيقه يا از طريق نوعي الگوريتم كه عرضه استيبل كوين را با توجه به حجم درخواست بازار تنظيم مي‌كند. استيبل كوين‌ها به صرافي‌ها امكان تبادل جفت‌ارزها با پول‌هاي فيات را مي‌دهند بي‌آنكه خود پول فيات را مستقيما درگير معامله كنند. مثلا شما مي‌توانيد يك جفت ارز «BTC/USDT» داشته باشيد كه در واقع بازار «BTC/USD» را بدون نياز به قوانين دلاري شبيه‌سازي مي‌كند.

ارز ديجيتال تتر چيست؟

ارز ديجيتال تتر كه با علامت (₮) نشان داده مي‌شود يك استيبل كوين با پشتوانه ارز فيات است و معروفترين پشتوانه‌اي كه از آن استفاده مي‌كند دلار آمريكا است. هر «USDT» قرار است تا دقيقا ۱ دلار ($۱) – نه يك سنت كمتر، نه يك سنت بيشتر – ارزش داشته باشد. در واقع يك نوع دلار ديجيتال است (حداقل از نظر ارزش). ارز ديگري كه از «Tether» استفاده مي‌كند يورو است و با نماد «EURT» مبادله مي‌شود. دارندگان اين رمزارز از نوسان قيمت در امان هستند اما با اين‌حال هنوز هم در معرض نوسانات خود آن ارز فياتي پشتوانه قرار دارند. تصور كنيد اگر ارزش دلار آمريكا يك شبه سقوط كند و به نصف برسد آنگاه ارزش دارايي «Tether» شما نيز نصف خواهد شد!

ارز ديجيتال تتر چگونه كار مي‌كند؟

«Tether» در ابتدا فقط بر بستر پلتفرم «Omni» پايه‌گذاري شده بود. اين پلتفرم براي دارايي‌هاي ديجيتالي كه به بلاكچين بيت‌كوين وصل بودند استفاده مي‌شد. به دنبال بيت‌كوين، تترهاي مبتني بر اتريوم نيز مورد استقبال قرار گرفتند كه در حال حاضر بيشترين استفاده را دارد. آنها همين‌جا متوقف نشدند. اكنون توكن‌هاي اين رمزارز بر بستر بيش از ۸ بلاك چين از جمله «ترون» و «سولانا» معامله مي‌شوند. پشتوانه اين رمزارز از طريق وثيقه‌گذاري تامين مي‌شود. آنها ادعا مي‌كنند به ازاي هر يك «USDT» موجود، دارايي يا ارز ديگري به ارزش ۱$ سپرده دارند. به ازاي هر يك «USDT» به ارزش ۱$، بايد در هر زمان با يك دلار ارز فيات واقعي قابل معاوضه باشد. در حال حاضر، «USDT» تنها از طريق تعداد كمي صرافي يا مستقيما از طريق خود شركت تتر (كه حداقل برداشت يا واريز بايد ۱۰۰ هزار دلار باشد و كارمزد چشمگيري نيز دريافت مي‌كند) قابل تبديل است.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

 

انواع تتر و شبكه‌هاي پشتيبان آن

۵ بازديد

ارز تتر

انواع تتر و شبكه‌هاي پشتيبان آن

عرضه تتر در طي زمان و با ظهور و بروز شبكه‌هاي مختلف ارز ديجيتال، دچار دگرگوني شده است. با ايجاد شبكه‌هاي جديد با قابليت‌هاي بيشتر، ارز ديجيتال تتر نيز خود را با شرايط تطبيق داد و در شبكه‌هاي مختلف ارائه شد. در ادامه به چهار نوع تتر معروف اشاره مي‌كنيم.

تتر اومني (OMNI)

تتر اولين بار در بستر شبكه بيت‌كوين و توسط پروتكل «Omni» عرضه شد. در شبكه بيت‌كوين هزينه انجام تراكنش، بالا و سرعت انجام آن‌ پايين است. چنين مشكلاتي به طور مشابه براي تتر اومني نيز وجود دارد. اين درحالي است كه بيشتر كاربران به دنبال انتقال سريع تتر هستند. به همين دليل با ظهور شبكه‌هاي بلاكچيني جديد، از اين نوع تتر استفاده كمتري مي‌شود. آدرس‌ تتر اومني مشابه با آدرس‌هاي بيت‌كوين است و با bc1 يا اعداد 1 و 3 آغاز مي‌شود.

تتر اتريوم (ERC20)

توسعه شبكه اتريوم انقلابي در ارزهاي ديجيتال و شبكه‌هاي بلاكچين بود. اين شبكه با ايجاد قراردادهاي هوشمند توانست حوزه استفاده از بلاكچين را گسترش دهد. اتريوم در مقايسه با بيت‌كوين، هم تعداد تراكنش‌هاي بيشتري پشتيباني مي‌كند و هم هزينه انتقال در آن كم است. با اين تفاسير شركت تتر مجاب شد، تتر را در بستر شبكه اتريوم و توسط پروتكل «ERC20» ارائه كند. آدرس اين نوع تتر مشابه با اتريوم است و با 0x آغاز مي‌شود.

تتر ترون (TRC20)

با گسترش شبكه اتريوم و ظهور اپليكيشن‌هاي متعدد در حوزه امور مالي غيرمتمركز (DeFi) هزينه انتقال در شبكه اتريوم افزايش و سرعت تاييد تراكنش‌ها در آن كاهش يافت. اين امر منجر به نارضايتي كاربران و كاهش استفاده از تتر اتريوم شد. به منظور حل اين مشكل، سازندگان تتر اقدام به عرضه آن در بستر شبكه ترون و با پروتكل «TRC20» كردند. ترون در ابتداي تاسيس، يكي از توكن‌هاي شبكه اتريوم بود كه به مرور شبكه خود را ايجاد كرد و در حال حاضر بلاكچين مستقل خود را دارد. سرعت انجام تراكنش‌ها در شبكه ترون بسيار بالا و هزينه آن بسيار پايين است. به همين دليل، تعداد زيادي از معامله‌گران براي انتقال تتر از اين شبكه بهره مي‌برند.

تتر بايننس (bep2 or bep20)

بايننس بلاكچين ساخته شده توسط صرافي بايننس است. با گسترش استفاده از قراردادهاي هوشمند و نرم‌افزارهاي غيرمتمركز، بايننس شبكه بلاكچين موازي به نام «زنجيره هوشمند بايننس» (Binance Smart Chain) را ايجاد كرد. اين شبكه امكان برنامه‌نويسي بلاكچين و ايجاد قراردادهاي هوشمند را به شبكه بايننس اضافه كرد. تتر در بلاكچين بايننس با پروتكل «bep2» و در بلاكچين زنجيره هوشمند بايننس، با پروتكل «bep20» اضافه شده است. اين شبكه سرعت بالا و هزينه انجام تراكنش بسيار پاييني دارد. براي كساني كه در صرافي بايننس فعاليت مي‌كنند و كيف پول مخصوص به اين پروتكل‌ها را دارند، استفاده از اين شبكه‌ها مناسب است.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

 

پيش بيني قيمت كيشو اينو

۶ بازديد

ارز كيشو

پيش بيني قيمت كيشو اينو

قيمت كيشو اينو در هفته گذشته رشد زيادي را تجربه كرد. دوشنبه گذشته (10 مه) ارزش بالايي آن 0.000039 دلار بود، اما از آن زمان به شدت كاهش يافت و درحال حاضر حدود 0.000016 دلار ارزش دارد.

اين ممكن است زياد به نظر نرسد و در واقع، چنين نيست- اما نشان دهنده رشد 1500 درصدي در عرض چند هفته است و اين كافي است تا آينده كيشو اينو بسيار درخشان باشد و سرمايه گذاري در توكن كيشو اينو كوين به يك منبع مناسب تبديل شود. با اينحال پيش بيني قيمت Kishu Inu همچنان دشوار است و ممكن است نوسانات مختلفي را تجربه نمايد.

كيشو اينو يكي از جديدترين اعضاي خانواده كريپتوكارنسي است كه در ايام اخير به محبوبيت بالايي دست يافته است. بر اين اساس حالا كيشو اينو جزو توكن هاي پرسروصدا و پرطرفدار بازار است كه خريداران زيادي دارد. در ادامه جستار پيش رو هدف ما پرداختن به پيش بيني قيمت ارز Kishu Inu است پس با ما همراه باشيد.

كيشو اينو چيست؟

كيشو اينو در آگوست سال 2020 راه اندازي شده اما اخيرا رشد چشمگيري داشته است. اين مسئله به لطف نوسانات داج كوين در چند روز گذشته ممكن شده است، اين امر حتي پس از حضور ايلان ماسك در Saturday Night Live نيز حتي تشديد شد. برخي از طرفداران رمزنگاري انتظار داشتند كه ارزش داج كوين را بالاتر از مرز 1 دلار ببينند. در عوض، به دنبال ظهور ماسك در تلويزيون از حدود 0.70 به 0.42 دلار سقوط كرد و هنوز خيلي قابل بازگشت نيست. در مقابل ارزش كيشو اينو هر روز بيشتر مي شود.

بنيانگذران كيشو اينو آن را به عنوان يك قاتل احتمالي داج كوين نام بردند زيرا مي تواند ارزش داج كوين را به طرز گسترده اي پشت سر بگذارد، بدون اينكه هرگز از ارزش 0.01 دلار عبور كند، درحال حاضر ارزش سكه كيشو اينو به طور قابل توجهي كمتر از آن است. بنابراين سرمايه گذاري در توكن كيشو اينو كوين مي تواند يك گزينه بسيار مناسب باشد البته به شرطي كه از آينده توكن Kishu Inu مطمئن باشيد.

سكه كيشو اينو در بازار هاي كريپتوكارنسي با نماد SHIB شناسايي شده است و زنجيره بلوكي كيشو اينو شبكه اتريوم است كه مكاني تثبيت شده براي ارز رمزنگاري شده است و به دليل ثبات و ويژگي هاي آن توسط سازندگان انتخاب شده است.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

 

ارز كيشو از كجا بخريم و در كجا نگه داريم؟

۶ بازديد

ارز كيشو

آينده ارز كيشو اينو | ارز كيشو از كجا بخريم و در كجا نگه داريم؟

تا امروز چندين توكن را كه با الهام از دوج كوين ساخته شده‌اند، شناخته‌ايم. اكثر اين توكن‌ها بنيان‌گذار يا تيم توسعه دهنده مشخصي نداشته‌اند. ارز ديجيتال كيشو اينو (kishu inu) يكي از همين نوع توكن‌ها مي‌باشد. كيشو نيز مانند دوج كوين از تصوير سگ به عنوان لوگوي خود استفاده مي‌كند. در معاملات شبكه كيشو 2% از هر معامله، ميان دارندگان توكن تقسيم مي‌شود. اين همان كاري است كه، سيف مون نيز انجام مي‌دهد و اينگونه به هولدرهاي توكن SafeMoon پاداش عطا مي‌كند.

كيشو اينو (kishu inu) چيست؟

كيشو اينو در آگوست سال 2020 راه‌اندازي شده اما، اخيرا رشد چشمگيري داشته است. اين مسئله، به لطف نوسانات دوج كوين در چند روز گذشته ميسر شده است. ارز ديجيتال كيشو، به نحوي برادر كوچك دوج كوين به شمار مي‌رود. همانگونه كه در بالا نيز اشاره شد، اين شبكه 2% از كارمزد معاملات خود را به عنوان پاداش به هولدرها مي‌بخشد.

به طور كلي، خريد ارزهاي ديجيتال تازه تاسيس پر ريسك است و سرمايه‌گذاران بايد به دقت در اين زمينه تحقيق كنند. به بيان ديگر، ابتدا مي‌بايست ميزان ريسك اين سرمايه‌گذاري را سنجيد، سپس وارد آن شد. كيشو به اين خاطر راه‌اندازي شد كه، ساير ميم كوين‌ها چشم انداز اميدواركننده‌اي براي معامله در بازار نداشتند و تيم توسعه دهنده اين رمز ارز با هدف اينكه kishu به عنوان يك ارز واقعي عمل كند، آن را ايجاد نمودند.

آيا كيشو براي سرمايه گذاري مناسب است؟

به طور كلي بايد بدانيد كه، بازار ارزهاي ديجيتال يك بازار پر ريسك و پر نوسان است. يكي از كارشناسان بازار ارزهاي ديجيتال در اين خصوص گفت: «ارزهاي ديجيتال مانند Kishu Inu و Shiba Inu نيز هياهوي سگ‌هايي مانند Dogecoin را سوار مي‌شوند.» من به شخصه از اين گفته اينگونه برداشت مي‌كنم كه سرنوشت كيشو اينو هم مانند دوج كوين خواهد شد. البته، زمان روشن كننده همه چيز خواهد بود.

بنيان گذاران، كيشو اينو را قاتل احتمالي دوج كوين معرفي مي‌كنند. آن‌ها معتقدند، اين توكن مي‌تواند ارزش دوج كوين را پشت سر بگذارد با اين كه، اكنون ارزش سكه كيشو بسيار كمتر از دوج مي‌باشد؛ بنابراين، سرمايه‌گذاري در اين توكن مي‌تواند مناسب باشد به شرط آنكه، توسعه دهندگان آن به برنامه‌هاي خود عمل كنند و آينده خوبي براي اين سكه رقم زده شود.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

 

مزاياي ارز ديجيتال تتر

۵ بازديد

ارز تتر

مزاياي ارز ديجيتال تتر

استيبل‌كوين‌ها به خصوص تتر، يكي از عوامل رونق گرفتن بازار ارزهاي ديجيتال در جهان هستند. قيمت تتر چه در بازارهاي صعودي و چه در بازارهاي نزولي برابر با 1 دلار است. بنابراين خريد آن به منظور استفاده از نوسانات بازار منطقي نيست. با اين وجود، تتر مزاياي بسياز زيادي براي سرمايه‌گذاران دارد كه در ادامه به بررسي آن‌ها مي‌پردازيم.

حفظ سود معاملات

فرض كنيد در بازار ارزهاي ديجيتال، تتر نيست و شما براي معامله هر ارزي از جفت بيت‌كوين استفاده مي‌كنيد. در يك معامله فرضي، ممكن است شما با خريد يك ارز ديجيتال با بيت‌كوين سود كرده باشيد. در اين حالت شما پس از خروج از معامله مقداري بيت‌كوين داريد كه از مقدار اوليه‌اي كه داشتيد بيشتر است. اگر شما بخواهيد بيت‌كوين را بفروشيد و تبديل به دلار كنيد، با توجه به نوسانات شديد بازار، ممكن است ارزش دلاري آن در حين فروش كاهش پيدا كند. در اين حالت ممكن است علاوه بر از دست دادن سود، وارد ضرر شويد.

با حضور استيبل‌كوين‌ها در بازار ارزهاي ديجيتال اين مشكل حل شد. معامله‌گران وقتي با جفت تتر معامله مي‌كنند، در اثر سود، مقدار تترهاي آن‌ها افزايش پيدا مي‌كند. با توجه به اين‌كه قيمت تتر همواره ثابت است، مقدار سود آن‌ها نيز ثابت باقي مي‌ماند و تا زماني كه وارد معامله‌اي نشوند، سود يا ضرر آن‌ها تغيير نمي‌كند.

عدم نياز به سيستم بانكي

در صورتي كه معاملات در بازار ارزهاي ديجيتال با پول فيات انجام شود، نياز است كه تراكنش‌ها از طريق سيستم بانكي ثبت شوند. ممكن است براي ثبت يك معامله و دريافت پول از اين سيستم چند روز زمان لازم باشد. وجود رمزارز تتر اين مشكل را نيز حل كرده است. شما در عرض چند ثانيه مي‌توانيد معامله خود را ببنديد و در عرض چند دقيقه به كيف پول خود انتقال دهيد. اين سرعت عمل باعث مي‌شود كه امكان بيشتري براي شركت در معاملات و كسب سود داشته باشيد.

انتقال سريع و ارزان پول

انتقال پول در بستر بانكي و در شبكه سوئيفت هزينه بالايي دارد. اين مساله در صورت عدم پشتيباني صرافي از پول شما مهم‌تر مي‌شود. در اين حالت شما مبلغ زيادي را بايد صرف تبديل پول در صرافي‌ها و انتقال آن از سيستم بانكي كنيد. تتر اين امكان را فراهم كرده كه شما بدون مراجعه به صرافي و سيستم بانكي و تنها با پرداخت هزينه كارمزد شبكه بلاكچين، هر مقدار پول را از يك گوشه دنيا به گوشه ديگر ارسال كنيد. اين اتفاق فقط در چند دقيقه رخ مي‌دهد.

محافظت از سرمايه

در كشورهاي با تورم سالانه بالا، يكي از روش‌هاي حفظ ارزش سرمايه، خريد طلا و دلار است. با ظهور ارزهاي ديجيتال، مردم سرمايه‌هاي خود را در اين بازارها نيز وارد كردند. نوسان بيش از حد رمزارزهاي معمولي، سرمايه‌گذاران را با ريسك ضرر روبه‌رو مي‌كند اما سرمايه‌گذاري در تتر با توجه به ارزش ثابت آن ريسكي براي سرمايه‌گذاران ندارد. در سال‌هاي اخير در كشورهايي مانند ونزوئلا و تركيه مردم براي فرار از اثرات كاهش ارزش پول ملي به رمزارزها به خصوص تتر پناه آورده‌اند.

كارايي بيشتر بسترهاي معاملاتي

دسترسي به پول‌هاي فيات رايج دنيا مثل دلار و يورو براي همه افراد در دنيا امكان‌پذير نيست. از طرفي مبادله با اين رمزارزها با توجه به ماهيت دولتي آن براي صرافي‌ها مشكلات زيادي فراهم مي‌كند. ظهور استيبل‌كوين‌ها به طور عام و تتر به طور خاص، توانسته است بسياري از مشكلات انجام معاملات و دسترسي به منابع ارزي را حل كند.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

 

قيمت ارز كيشو اينو

۵ بازديد

ارز كيشو

قيمت ارز كيشو اينو

قيمت كيشو اينو نوعي از دارايي ديجيتال محسوب مي‌شود كه در رتبه ۲۵۳۵ بازار قرار دارد. نرخ تعيين شده در معادلات براي هر واحد از توكن كيشو اينو در اين لحظه قيمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۶ دلار، معادل ۰.۰۰۰۱ تومان است و ۱۴۰.۴۶ ميليون دلار نيز حجم مبادلات روزانه آن است.

كيف پول‌هاي معتبر ارزكيشو اينو

مطمئنا بعد از پيدا كردن يك صرافي معتبر براي خريد و فروش ارز ديجيتال كيشو و بعد از خريداري كردن اين ارز ديجيتال، مشتريان به يك كيف پول با فضاي كاربري ساده احتياج پيدا خواهند كرد. به اين ترتيب مي‌توانند به راحتي و همچنين با امنيت كامل از رمز ارز مورد نظر خود محافظت و نگهداري كنند. بنابراين علاقه مندان به تهيه اين نوع ارز ديجيتال مي‌بايست انواع كيف پول‌هاي معتبري كه از اين ارز پشتيباني مي‌كنند را بشناسند و بهترين آن از نظر امنيت بالا را انتخاب كنند.

اولين كيف پول معتبر كيشو اينو، كيف پول تراست والت است. در واقع در هنگام استفاده از كيف پول تراست والت، نوع ارز ديجيتال اهميت چنداني ندارد و اين كيف پول علاوه بر ارز كيشو اينو براي مديريت ارز‌هايي مانند اتريوم، بيت كوين و مانند آن‌ها نيز مناسب است. لازم به ذكر است علاوه بر امنيت بالايي كه اين كيف پول ديجيتالي دارد، براي هر دو پلتفرم آيفون و اندرويد نيز در دسترس است.

دومين كيف پول كيشو اينو، كوين بيس نام دارد. مزيتي كه اين كيف پول معتبر دارد استفاده بسيار راحت از آن است؛ به گونه اي كه استفاده از اين كيف پول براي افراد مبتدي نيز بسيار ساده است. همچنين حسن ديگر آن تنوع بالاي ارز‌هايي است كه مي‌توانيد در اين كيف پول ذخيره كنيد.

آخرين كيف پول مناسب، كيف پول متامسك نام دارد كه يكي ديگر از كيف پول‌هاي معتبر و پر كاربرد در بازار ارز‌هاي رمز نگاري‌شده محسوب مي‌شود. علاقه‌مندان به ارز‌هاي ديجيتال معمولاً از اين كيف پول براي ذخيره سازي و نگ‌هداري اتريوم و توكن‌هاي مختلف ديگر استفاده مي‌كنند.

آينده كيشو اينو

در حال حاضر، ارزش كيشو حدود ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱ دلار است و همانطور كه مي‌دانيم نرخ قابل توجهي در معاملات ندارد. اما چنانچه بر روي اين ارز با مبالغ بالا سرمايه گذاري كنيد، اگر ارزش آن افزايش يابد، مي‌تواند يك جهش بزرگ باشد و شما سود زيادي كسب كنيد. اما در بازار ارز ديجيتال هيچ چيز به صورت قطعي تضمين شده نيست. معمولا سرمايه گذاران تصور مي‌كنند كه سرمايه گذاري روي كوين‌هاي زير ۱ دلار حتما سودمند خواهد بود؛ اما بايد در نظر داشت كه ارزهاي ديجيتال مانند كيشو اينو و شيبا اينو همانند دوج كوين از بازار گرم سكه‌ها استفاده مي‌كنند. اين فضا با افزايش انواع كوين‌هاي هيجان انگيز باعث ظاهر شدن حباب در بازار ارز ديجيتال مي‌شود.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

 

ارز ديجيتال تتر چه كاربردي دارد ؟

۶ بازديد

ارز تتر

ارز ديجيتال تتر چه كاربردي دارد ؟

در قسمت هاي قبل سوال تتر چيست و چگونه كار مي‌كند را پاسخ داديم. در ادامه كاربرد تتر را مورد بحث و بررسي قرار مي‌دهيم. تتر به طور خاص براي ايجاد پلي بين ارزهاي ديجيتال و فيات طراحي شده است. اين طراحي به گونه‌اي است كه ثبات، شفافيت و حداقل هزينه تراكنش را براي كاربران به ارمغان مي‌آورد. ارز ديجيتال تتر در برابر دلار آمريكا ارزش‌گذاري مي‌شود و ارزش آن دقيقا معادل با يك دلار است. با اين حال هيچ تضميني توسط شركت تتر براي بازخريد يا مبادله آن با پول واقعي ارائه نشده است. بنابراين تتر را در دنياي واقعي نمي‌توان با دلار معاوضه كرد.

طبق داده‌هاي منتشر شده توسط شركت «Crypto Compare»، بيشتر معاملات انجام شده براي بيت‌كوين با جفت تتر انجام مي‌شود. فقط در ماه فوريه، 57 درصد معاملات بيت‌كوين با جفت تتر انجام شده است. بر مبناي شواهد موجود، تتر منبع اصلي نقدينگي در بازار ارزهاي ديجيتال به شمار مي‌آيد.

نماد تتر در بايننس و ديگر صرافي‌ها

در صرافي‌ها به منظور راحتي كار با جفت‌ارزهاي ديجيتال، هر ارز ديجيتالي را با يك اسم كوتاه و نماد خاص نام‌گذاري مي‌كنند. در گذشته صرافي‌هاي ارز ديجيتال هر كدام نماد مخصوص خود را بر روي ارزهاي ديجيتال قرار مي‌دادند. اما امروزه بيشتر صرافي‌ها نمادهاي يكساني را براي ارزهاي ديجيتال استفاده مي‌كنند كه اكثر آنها توسط توسعه‌دهندگان شبكه تعريف مي‌شود. نماد تتر در «بايننس» و ديگر صرافي‌هاي معتبر «USDT» است. بنابراين براي تريد هر ارز ديجيتالي با جفت‌ارز متناظر تتر، بايد نماد آن ارز و سپس نماد تتر را جستجو كنيد. به عنوان مثال براي معامله بيت‌كوين با نماد «BTC» با جفت تتر، «BTCUSDT» را جستجو مي‌كنيم. در پلتفرم‌هاي معاملاتي نيز با همين روش مي‌توانيد نمودار جفت‌ارز ديجيتال مورد نظر خود را پيدا و تحليل كنيد.

داميننس تتر چيست ؟

«داميننس» (Dominance) در لغت به معني تسلط است. منظور از داميننس تتر، نسبت «ارزش بازار» (Market Cap) آن به «ارزش كل بازار ارزهاي ديجيتال» (Total Market Cap) است. به عنوان مثال اگر ارزش بازار تتر برابر 4 ميليارد دلار و ارزش كل بازار ارزهاي ديجيتال 200 ميليارد دلار باشد، در اين صورت داميننس تتر 2 درصد است. ارزش بازار براي هر ارز ديجيتال، از ضرب قيمت آن در تعداد سكه‌هاي در گردش محاسبه مي‌شود. بررسي داميننس تتر در كنار داميننس بيت‌كوين و ارزش كل بازار، مي‌تواند ديد خوبي از وضعيت بازار به سرمايه‌گذاران بدهد. براي بررسي داميننس تتر در سايت «تريدينگ‌ويو» (Tradingview) مي‌توانيد نماد داميننس تتر با عنوان «USDT.D» را جستجو كنيد.

با توجه به ثبات قيمت تتر، عامل تاثيرگذار بر ارزش بازار آن، تعداد ارزهاي در گردش است. وقتي داميننس تتر كاهش مي‌يابد، بدين معني است كه سرمايه‌گذاران تترهاي خود را تبديل به ساير ارزها كرده‌اند. بنابراين مي‌توان براي بازار انتظار رشد داشت. در حالت عكس، وقتي داميننس تتر صعودي مي‌شود، بدين معني است كه معامله‌گران ارزهاي ديجيتال خود را به تتر تبديل كرده‌اند. بنابراين مي‌توان انتظار ريزش براي بازار داشت.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

 

ارز ديجيتال تتر چيست ؟

۶ بازديد

ارز تتر

ارز ديجيتال تتر چيست ؟

«تتر» (Tether) يك ارز ديجيتال بر بستر بلاكچين است كه ارزش سكه‌هاي در گردش آن ثابت و برابر با مقدار ارزهاي فيات رايج مثل دلار و يورو است. پشتوانه ارز ديجيتال تتر مقدار پول فياتي است كه توسط شركت تتر در موسسات ذخيره شده است. بنابراين، به ازاي هر تتر ايجاد شده در شبكه، ارزش دلاري آن در موسسه ذخيره مي‌شود. البته اخيرا به جاي ذخيره دلاري، شركت از اوراق و سرمايه‌گذاري‌هاي خود نيز به عنوان پشتيبان تترهاي ايجاد شده، استفاده مي‌كند. همين مساله باعث ايجاد شك و ترديدهايي نسبت به استفاده از تتر شده است.

ارز ديجيتال تتر چگونه كار مي‌كند؟

ارز ديجيتال تتر عضو دسته‌اي از رمزارزها است كه  با نام «ارز ديجيتال باثبات» (Stablecoin) يا همان «استيبل كوين» شناخته مي‌شوند. اين دسته از ارزهاي ديجيتال معمولا به دارايي‌هاي فيزيكي مثل ارز‌هاي فيات و طلا وابسته هستند. بنابراين، قيمتي معادل با ارزش آن دارايي‌ها دارند. استيبل‌كوين‌ها به دليل وجود نوسان شديد قيمتي در ارزهاي ديجيتال مانند بيت‌كوين و كاردانو به وجود آمده‌اند. بنابراين، از آن‌ها مي‌توان به عنوان وسيله‌اي براي مبادله و حفظ ارزش استفاده كرد.

استيبل‌كوين‌ها انواع مختلفي دارند. ارز ديجيتال تتر، به دسته‌ استيبل‌كوين‌هاي داراي وثيقه ارزهاي فيات، تعلق دارد. بنابراين به ازاي هر تتر در گردش، يك ارز فيات مانند دلار يا يورو از آن پشتيباني ‌‌‌مي‌كند. دو دسته ديگر استيبل‌كوين‌ها شامل موارد زير است.

«ارزهاي باثبات با پشتوانه ساير رمزارزها»

«استيبل‌كوين‌هاي بدون پشتوانه»

دسته دوم مشابه با ارزهاي ديجيتال دسته اول است با اين تفاوت كه به جاي پشتوانه ارز فيات، از پشتوانه ارزهاي ديجيتالي مانند اتريوم و بيت‌كوين استفاده مي‌كند. استيبل‌كوين‌هاي دسته سوم پشتوانه خاصي ندارند و عملكرد آن‌ها مشابه رفتار بانك‌هاي مركزي است. اين ارزها با توجه به شرايط اقتصادي، مقدار ارز در گردش را مي‌توانند تغيير دهند تا ارزش ارزهاي ديجيتال ثابت بماند.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

 

تاريخچه ارز كيشو اينو

۵ بازديد

ارز كيشو

تاريخچه ارز كيشو اينو

مي‌توان گفت كيشو اينو برادر كوچك‌تر دوج كوين است كه تنها چند ماهي است متولد شده است. اين ارز از ارز‌هاي ميم محور است كه در ابتداي كار خود به عنوان شوخي در نظر گرفته مي‌شدند؛ اما بسياري از كاربران خود را با درصد بسيار عجيبي شاد كردند.

چه كساني پروژه KISHU INU را اداره مي‌كنند؟

همانطور كه بيشتر تيم اصلي و طراحان ميم كوين و پروژه‌هاي آن‌ها مشخص نيستند، كيشو اينو نيز از اين قاعده مستثنا نيست و اين طراحان خود را وابسته به طرفدارانشان مي‌دانند. كيشو اينو در بسياري مواقع خود را برادر دوج كوين معرفي مي‌كند؛ در حالي كه مشخص نيست دليل اين توصيف به خاطر سازندگان و طراحان يكسان آن دو است يا به خاطر نماد آن‌ها كه هر دو سگ هستند.

از جمله داده‌هاي محدودي كه در اختيار است، محل آن‌هاست كه در حساب توييتري خود، ژاپن را به عنوان مقر خود معرفي كرده اند.

ارز كيشو اينو چه مزايايي دارد؟

از مهم‌ترين مزاياي آن مي‌توان به هزينه كم اشاره كرد. زيرا سكه كيشو با انتقال بين كيف پول‌ها به خارج از مرز فرستاده مي‌شود؛ از اين رو هزينه كمتري نسبت به هزينه‌هاي سنتي بانك‌ها دارد.

ديگر ويژگي مهم آن، درآمد غير فعال بدون خطر است. به اين صورت كه با قرار دادن سكه كيشو، درآمدي جديد از سكه به كيف پول اضافه مي‌شود؛ يعني بدون معامله نيز مي‌توان سود كرد.

ويژگي ديگر، سود دريافتي آن است؛ كاربراني كه سكه در اختيار دارند با پرداخت وام به كساني كه به شبكه بدهي دارند، كارمزد دريافت مي‌كنند.

ارز كيشو اينو از سرعت بالاي معاملات برخوردار است به طوري كه در زمان كوتاهي، معادلات ايمني را انجام مي‌دهد.

مشكلات كيشو اينو

افراد خبره در زمينه رمز گذاري مانند تشكيل دهندگان گروه تجزيه و تحليل بلاكچين YellowBlock و همچنين مؤسس پلتفرم The Bird Nest كه براي آموزش رمزگذاري مورد استفاده قرار مي‌گيرد، هميشه به مردم هشدار مي‌هند كه ارز‌هايي مثل كيشو اينو و شيبا اينو و اندد داگ رمز نگاري شده اند و ممكن است در ظاهر جالب باشند اما بعد‌ها امكان دارد به دليل تقاضاي زياد از جانب مشتريان خود در بازار به صورت حباب‌هايي ظاهر شوند. همانطور كه به دليل تقاضاي بالا از توكن DeFi كه نوعي ارز بدون مرجع اصلي است، نظر تمام علاقه مندان به بازار ارز‌هاي رمز نگاري شده را به خود جلب كرده است.

بنابراين توقع بيش از حد از بازده اين ارز باعث شده است تا به صورت حباب‌هاي بسيار بزرگي در بازار ظاهر شود. از آنجا كه مشتريان بازار ارز‌هاي رمز نگاري‌شده معمولا به خاطر طمع براي سود سريع، در معامله‌هاي اين نوع ارز‌ها فريب وعده‌هايي كه به آن‌ها داده مي‌شود را مي‌خورند، سازمان FTC يا همان كميسيون فدرال تجارت براي جلوگيري از اين گونه كلاهبرداري‌ها در معاملات ارزهاي بر پايه رمز به مردم هشدار داده است تا فريب وعده سود زياد در مدت كوتاه را نخورند.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

 

كيف پول هاي كيشو اينو

۵ بازديد

ارز كيشو

كيف پول هاي كيشو اينو

قطعا بعد از اين كه يك صرافي معتبر براي خريد و فروش ارز ديجيتال كيشو پيدا كنيد و ارز مورد نظر خود را بخريد به يك كيف پول با فضاي كاربري ساده احتياج پيدا خواهيد كرد تا آسان و در عين حال با امنيت كامل از ارز ديجيتال مورد نظر خود نگه‌داري كنيد. پس شما احتياج داريد كيف پول هايي كه از ارز ديجيتال كيشو اينو پشتيباني مي‌كنند را شناخته و در بين آن ها امن ترين و بهترين آن ها را انتخاب كنيد. در اين قسمت از مقاله قصد داريم تا شما را با انواع كيف پول ها ي مطمئن براي كيشو اينو آشنا كنيم و آن ها را مورد بررسي قرار دهيم تا شما عزيزان بيشتر با آن ها آشنا شويد.

نخستين كيف پول معتبر

كيشو اينو، كيف پول تراست والت است. البته توجه داشته باشيد كه فرقي نمي كند كه ارز ديجيتال مورد نظر شما كيشو اينو، اتريوم، بيت كوين يا ارز هاي ديگر باشد؛ بلكه نكته مهم اين جاست كه كيف پول تراست والت يكي از برترين هاي دنيا بوده كه براي مديريت و نگه داري همه رمز ارزها گزينه خوبي محسوب مي‌شود. توجه داشته باشيد كه اين كيف پول ديجيتالي امن بوده و براي هر دو پلتفرم آيفون و اندرويد در دسترس است. دومين كيف پول كيشو اينو كوين بيس نام دارد. از جمله قابليت هايي كه دارد مي توان به رابط كاربري ساده اشاره كرد؛ به طوري كه استفاده از اين كيف پول منحصر به فرد براي افراد مبتدي بسيار آسان بوده و تعداد ارز هايي كه مي توانيد در اين كيف پول ذخيره كنيد بسيار متنوع است. آخرين كيف پول مناسب، كيف پول متامسك نام دارد كه يكي ديگر از كيف پول هاي معتبر و رايج در دنياي ارز ديجيتال محسوب مي شود. اين كيف پول كاربران زيادي دارد. توجه داشته باشيد كه با اين نرم افزار مي توانيد به آساني براي ذخيره سازي اتريوم و توكن هاي مختلف اقدام كرده و همچنين كيشو اينو را نيز در آن نگه داري و مديريت كنيد.

آينده كيشو اينو

تا اين قسمت از مقاله به طور كامل با ارز ديجيتال كيشو اينو آشنا شديم. حال در اين قسمت قصد داريم تا با آينده اين ارز ديجيتال آشنا شده و آن را مورد بررسي قرار دهيم. كيشو اينو يك ارز جامعه محور محسوب مي شود و اگر قرار بر رشد آن باشد بايد مورد توجه عموم مردم و كساني كه در دنياي ارزهاي ديجيتال فعال هستند قرار گيرد. توجه داشته باشيد كه اين پروژه قرار نيست سرويس خاصي را ارائه دهد و فقط موفقيت آن در گرو اقبال عمومي است. با توجه به اين موضوع در صورتي كه ريسك پذيري بالايي داريد فقط مبلغ بسيار كمي را با مديريت سرمايه وارد كرده و ديد ميان مدتي را جهت اين سرمايه‌گذاري لحاظ كنيد. لذا بايد در نظر بگيريد كه در چه ارزي مي خواهيد سرمايه گذاري كنيد. شت كوين هايي مثل كيشو و شيبا روي دوج كوين سوار شده و تحت حمايت افراد و تاثير گذاري مثل ايلان‌ ماسك به اين سطح از محبوبيت دست پيدا كرده است. همچنين نمي‌توان گفت كه اين شهرت دائمي است زيرا ارز ديجيتال دوج كوين ساختاري نداشته و مشكلي را در حوزه بلاك چين برطرف نمي‌كند؛ پس اهميتي ندارد كه هركدام از اين توكن ها چه عددي را نشان داده و چه پيش‌بيني براي آن ها وجود دارد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.