ارز ديجيتال كيشو اينو را از كجا بخريم؟

۷ بازديد

ارز كيشو

ارز ديجيتال كيشو اينو را از كجا بخريم؟

براي خريد ارز ديجيتال كيشو چند راه حل پيش روي شما است كه هر كدام از اين راه حل ها ويژگي هاي خاص خود را دارد. در ادامه با تشريح مزيت ها و معايب هر يك از اين راه حل ها شما را با شرايط خريد اين ارز ديجيتال بيشتر آشنا مي كنيم. 

1- خريد مستقيم ارز ديجيتال كيشو اينو

اولين راه حل براي خريد ارز ديجيتال كيشو اينو كه به معرفي آن مي پردازيم، خريد مستقيم آن است. براي اين منظور شما بايد كسي را پيدا كنيد كه در كيف پول ارز ديجيتال خود كيشو داشته باشد. در قدم بعدي بايد قيمت آن را به تومان استخراج كرده و مقدار قيمت تعيين شده را براي فرد مقابل خود كارت به كارت كنيد. سپس آدرس كيف پول خود را به وي بدهيد تا مقدار كيشو مد نظر شما را برايتان ارسال كند. با اني ترفند مي توانيد اين ارز ديجيتال را به صورت مستقيم تهيه كنيد.

اين روش خريد با ريسك هاي بسيار زيادي همراه است. در درجه اول پيدا كردن چنين شخصي مشكل است و در درجه دوم حتي در صورت پيدا كردن كسي كه در كيف پول خود اين ارز را دارد، خريد آن با ريسك هاي زيادي همراه است. از اين رو خيلي اين روش را توصيه نمي كنيم.

2- روش دوم خريد از صرافي هاي خارجي

خريد از صرافي هاي خارجي دومين راه براي تهيه كيشو اينو است. در اين روش شما بايد در يكي از صرافي هاي عرضه كننده اين ارز ديجيتال مانند يوني سوآپ حساب باز كرده و با انتقال پول به حساب خود، كيشو اينو را خريداري نماييد. اين روش هم مزيت ها و معايب خاص خود را دارد. به عنوان يك عيب بزرگ در چنين روشي شما بايد چندين بار كارمزد بپردازيد. زيرا امكان انتقال مستقيم پول نقد به حساب كاربري خود در صرافي خارجي را نداريد. از اين رو بايد با خريد ارز ديجيتال هاي پايه در صرافي هاي ايراني، آنها را به كيف پول خود انتقال داده و سپس از كيف پول خود به حساب كاربري در صرافي خارجي انتقال دهيد. سپس مي توانيد ارز ديجيتال پايه را با كيشو اينو تبادل كنيد.

3- خريد از صرافي هاي داخلي

آخرين روشي كه براي خريد اين ارز ديجيتال پيشنهاد مي كنيم، خريد آن از صرافي هاي داخلي است. در حال حاضر شما مي توانيد به صورت مستقيم و با همان حساب ريالي خود از برخي صرافي هاي داخلي براي خريد اين ارز ديجيتال اقدام نماييد. يكي از صرافي هاي بسيار خوب ايراني كه امكان خريد كيشو را نيز براي كاربران خود فراهم كرده است، نيل ماركت مي باشد. شما با مراجعه به وبسايت اين مجموعه يا تهيه اپليكيشن موبايلي آن، مي توانيد كيشو اينو و بسياري ديگر از ارزهاي ديجيتالي را خيلي راحت تهيه كرده و در حساب كاربري يا كيف پول ارز ديجيتال خود نگهداري نماييد. اين مجموعه كارمزدهاي بسيار اندكي را نيز براي اين خريد در نظر گرفته است.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.