USDT بخريم يا دلار؟

۷ بازديد

ارز تتر

USDT بخريم يا دلار؟

ارز ديجيتال USDT يا همان ارز ديجيتال تتر ، قيمتي مشابه دلار دارد. معمولا قيمت آن حوالي يك دلار است و مقدار بسيار كمي نوسان مي كند. ساير استيبل كوين ها هم شرايط مشابهي دارند و قيمت آن ها بر پايه دلار تنظيم شده است. به همين منظور، اين دسته از ارزها، هويت متمركز دارند و مانند بيت كوين عمل نمي كنند. مزيتي كه استيبل كوين ها و به ويژه تتر نسبت به دلار دارند زياد است. امكان تراكنش بي واسطه، سرعت و امنيت و راحتي بسيار بالاتر در انتقال وجه، امكان تراكنش در هر ساعت از شبانه روز، عدم فرسودگي و پارگي و استهلاك ظاهري و اشتعال به دليل هويت فيزيكي و…

بنابراين مي توانيم به اين دلايل، تتر را به دلار ترجيح دهيم. ارزش بازار USDT در حال حاضر حدود 62,379,114,251 دلار است كه اين ارز را در رتبه 3 بازار كريپتوكارنسي قرار مي دهد. بالاتر از تتر فقط دو نام قدرتمند بيت كوين و اتريوم ديده مي شود. تا چند ماه پيش، بايننس كوين (BNB)، ارز ديجيتال اختصاصي صرافي بزرگ بايننس، در رتبه سوم قرار داشت. با ريزش بازار و افزايش استقبال از استيبل كوين ها، تتر و خانواده اش ترتيب بازار را جا به جا كردند. اكنون در بين 10 ارز برتر بازار كريپتوكارنسي، نام استيبل كوين USDC هم به چشم مي خورد. اين ارز با 25,166,765,885 دلار ارزش، در رتبه 8 بازار قرار دارد.

از كجا تتر بخرم؟

خريد و فروش تتر امروزه در تمامي صرافي هاي ارز ديجيتال انجام مي شود. USDT هم به مانند بيت كوين (BTC) و اتريوم (ETH)، عنصر ثابت معامله در صرافي ها به شمار مي رود. تقريبا تمام صرافي ها از اين 3 ارز پشتيباني مي كنند. با اين حال صرافي هاي P2P مانند تاپ كنز، به دليل روند طبيعي قيمت گذاري و امنيت بسيار بالا و حفظ اطلاعات خصوصي مشتريان، انتخاب هاي بهتري هستند. تاپ كنز در بين صرافي هاي P2P ايراني بيشترين تنوع ارزي و بهترين قيمت خريد و فروش را دارد. ارز ديجيتال تتر هم در اين صرافي معامله مي شود. براي خريد تتر در صرافي تاپ كنز ثبت نام و احراز هويت كنيد تا يكي از دارندگان تتر باشيد!

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.