كيشو اينو، جديدترين عضو خانواده دوج كوين ها

۷ بازديد

ارز كيشو

كيشو اينو، جديدترين عضو خانواده دوج كوين ها

همانطور كه گفته شد، موفقيت سريع دوج كوين الهام بخش بسياري از ميم كوين ها در بازار شد. در ابتدا، برخي از Shiba Inu به عنوان سنبل خود استفاده مي كردند، درست مانند مورد بيبي دوج و Wife Doge كه به طور شگفت انگيزي در بازار بسيار خوب عمل كردند. ارز ديجيتال كيشو اينو با شباهت زياد به موارد قبلي، جديدترين ميم كوين است كه با آن روبرو هستيم. با اين حال، برخلاف ساير پروژه ها، كيشو اينو نه تنها هدفش حضور طنز و سرگرم كننده در صنعت است، بلكه در عوض، توانسته است تغييراتي را در نماد خود ايجاد كند تا بر روي مخاطبان نسبتاً جهاني تمركز كند و در واقع مردم را به تجارت در كيشو وادار كند.

هدف ارز كيشو چيست؟

هدف ارز ديجيتال كيشو بازتعريف مفاهيم محبوب ارزهاي ديجيتال به بيان ساده تر و جذاب تر در كاربردهاي روزمره است. برخلاف بسياري از پروژه‌هاي قديمي هم تراز، KISHU دارندگان توكن خود را با مفاهيم نسل بعدي از جمله توكن غير قابل معاوضه NFT، پاداش هاي مشاركت و صرافي غيرمتمركز شگفت زده كرده است.

جابه جايي ركوردها توسط Kishu 

ناگفته نماند، تنها در اولين ماه انتشار خود، كيشو با پيشي گرفتن از ارزش بازار بيش از دو ميليارد دلار و بيش از 100000 هولدر، تمام ركوردهاي قبلي را در دنياي ارزهاي ديجيتال شكست. اين در واقع به عنوان يك نقطه عطف بي سابقه براي پلتفرم در نوع خود تلقي مي شود و قطعاً اعتماد جهانيان به پروژه مذكور را ثابت كرده است.

دليل رشد بازار ارزهاي ديجيتال چيست؟

برخي از عوامل اصلي در موفقيت اين صنعت عبارتند از قابل حمل بودن، راحتي ارائه شده، ماهيت بصري جذاب، حاشيه سود بالا و همچنين نوسانات زياد. بازار كريپتو تمايل دارد قيمت ارزهاي خود را به صورت دائمي در حالت نوسانات نسبتاً زياد قرار دهد. بنابراين پيش بيني قيمت ارزها در آن حتي براي متخصصان اين حوزه دشوار است. در نتيجه، بايد به خاطر داشته باشيد علي رغم اينكه رمزارزها فرصت مناسبي براي كسب سودهاي كلان در اختيار شما قرار مي دهند، اما اگر خريد و فروش آن در زمان مناسب و به درستي انجام نشود، ممكن است ضررهاي قابل توجهي را نيز تجربه كنيد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.