از كجا تتر بخرم؟

۸ بازديد

ارز تتر

از كجا تتر بخرم؟

خريد و فروش تتر امروزه در تمامي صرافي هاي ارز ديجيتال انجام مي شود. USDT هم به مانند بيت كوين (BTC) و اتريوم (ETH)، عنصر ثابت معامله در صرافي ها به شمار مي رود. تقريبا تمام صرافي ها از اين 3 ارز پشتيباني مي كنند. با اين حال صرافي هاي P2P مانند تاپ كنز، به دليل روند طبيعي قيمت گذاري و امنيت بسيار بالا و حفظ اطلاعات خصوصي مشتريان، انتخاب هاي بهتري هستند. تاپ كنز در بين صرافي هاي P2P ايراني بيشترين تنوع ارزي و بهترين قيمت خريد و فروش را دارد. ارز ديجيتال تتر هم در اين صرافي معامله مي شود. براي خريد تتر در صرافي تاپ كنز ثبت نام و احراز هويت كنيد تا يكي از دارندگان تتر باشيد!

پس از خريد تتر و ساير ارزهاي ديجيتال از تاپ كنز، دارايي شما به كيف پول مجازي تان در سايت تاپ كنز واريز مي شود. هر زمان كه مايل باشيد مي توانيد آن را به هر كيف پولي كه داريد انتقال دهيد. كيف پول مجازي تاپ كنز، قابليت اتصال به تمامي كيف پول هاي نرم افزاري و سخت افزاري را دارد. فقط بايد در نظر داشته باشيد كه كيف پول مدنظرتان از دارايي كه خريداري كرده ايد پشتيباني كند. بسياري از كيف پول هاي ديجيتالي از تتر پشتيباني مي كنند. پس در رابطه با ذخيره اين ارز هم جاي هيچ گونه نگراني نيست.

استيبل كوين چيست؟

ارز ديجيتال تتر با نماد USDT نشان داده مي شود. قيمت آن همواره با دلار برابر است و يا مقدار بسيار كمي با آن تفاوت دارد. به اين رمز ارز، استيبل كوين گفته مي شود. استيبل كوين ها رمز ارزهايي مشابه USDT هستند كه وظيفه حفظ ارزش سرمايه را بر عهده دارند. USDC يا يو اس دي كوين، BUSD يا بايننس يو اس دي و Dai يا داي، سه نمونه ديگر از استيبل كوين ها هستند. با اين حال وقتي كه نام استيبل كوين مي آيد، بي اختيار اولين انتخاب ما تتر خواهد بود. در قسمت قيمت USDT و مقايسه آن با دلار، به اين كوين ها بيشتر مي پردازيم.

كاربرد تتر در امور مالي

علاوه بر حفظ ارزش، تتر كاربردهاي ديگري هم دارد. اين رمز ارز در صرافي ها در حجم گسترده اي مورد معامله قرار مي گيرد و به نوعي وسيله پرداخت صرافي ها است. از طرفي همه ما مي دانيم كه ايران در سال هاي اخير تحت فشار تحريم قرار دارد. پس ورود مواد مورد نياز به داخل كشور نمي تواند به صورت عادي انجام شود و به كمك تتر نياز دارد. تتر به عنوان يك وسيله تبادل در اينجا پذيرفته مي شود كه با آن مي توان دارو و ساير اقلام مورد نياز را به كشور وارد كرد. پس تتر در واردات و صادرات هم نقشي اساسي دارد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.