مزاياي توكن كيشو اينو

۹ بازديد

ارز كيشو

مزاياي توكن كيشو اينو

ارز ديجيتال كيشو اينو ، بنا به اعلام در سايت رسمي خود به نشاني kishu.com داراي مزاياي زير است:

سيستم توزيع پاداش تراكنش ها

كيشو اينو يك شبكه تراكنش مبتني بر اعضا (community) و كاملاً غيرمتمركز است. با غيرمتمركز بودن، تمام تصميمات در پلتفرم توسط خود اعضا گرفته مي شود. همچنين به ازاي هر تراكنش كه در كيشو اتفاق مي‌افتد، حدود دو درصد ماليات تراكنش در نظر گرفته مي‌شود و از بين آن‌، دو درصد ديگر از تراكنش به همراه پاداش‌هاي فوري بين دارندگان موجود توزيع مي‌شود.

هزينه پايين

از جمله مزاياي كيشو اينو مي توان به هزينه پايين انتقال آن اشاره كرد. زيرا kishu به كمك يك انتقال ساده بين كيفي، قابليت انتقال به آن سوي مرزها را دارد و هزينه تراكنش كمتري در مقايسه با آن دريافت مي شود. همچنين مديران پروژه كيشو اينو گفته اند كه درآمد غيرفعال بدون ريسك را براي كاربران خود فراهم مي‌كنند و در نتيجه، دارندگان اين رمز ارز مي‌توانند حتي بدون نياز به معامله سود كنند.

قابليت وام دهي در شبكه

همچنين دارندگان سكه كيشو مي توانند به افرادي كه نيازمند بدهي هستند، در خود شبكه وام دهند و با بازپرداخت آن سود دريافت كنند.

سرعت بالاي انتقال

در نهايت، سرعت تراكنش نقش مهمي را ايفا مي كند. زيرا كيشو اينو به كاربران خود اجازه مي دهد تا تمام تراكنش هاي تسويه، معاملات و انتقال خود را تنها در عرض چند دقيقه انجام دهند.

برنامه بلندمدت

طبق گزارش InvestorPlace.com مي توان گفت كه كيشو در حال سياست گذاري براي تبديل شدن به كويني از خانواده دوج ها است كه بيشترين طول عمر را دارد. در واقع، به نظر مي رسد كه اين ارز با سرمايه گذاراني كه جذب كرده، پشتوانه كاملاً محكمي براي خود دست و پا كرده است. كيشو اينو همچنين به سرمايه گذاران خود اجازه مي دهد پول نقد / فيات يا هر شكل ديگري از توكن خود را به KISHU تبديل كنند. اين كار پس از راه اندازي كيف پول MetaMask به صورت آنلاين قابل انجام است.

سهولت تبديل به ساير ارزها

علاوه بر اين، همه تبديل‌هاي ارزهاي ديجيتال با كيشو معمولاً از طريق كيشو سوآپ، كه صرافي غيرمتمركز رسمي خودش است، انجام مي‌شود. اين به تسهيل انتقال ارز از يك توكن به ديگري كمك مي كند. همانطور كه قبلاً ذكر شد، كيشو اينو كاملاً متعلق به اعضاي آن است، به اين معني كه توسعه دهندگان اين پلتفرم، برخلاف ديگران در بازار، در واقع هيچ توكني براي خود رزرو نكرده‌اند و در درجه اول به كمك‌هاي مالي و داوطلبان متكي هستند.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.