تتر چيست؟ مهم‌ترين استيبل كوين بازار را بهتر بشناسيد

۹ بازديد

ارز تتر

تتر چيست؟ مهم‌ترين استيبل كوين بازار را بهتر بشناسيد

ارز ديجيتال تتر يا Tether نوعي از ارزهاي ديجيتالي است كه با نماد USDT در بازار رمزارزهاي دنيا مورد مبادله قرار مي‌گيرد. هر تتر معادل با يك دلار آمريكا ارزش‌گذاري مي‌شود به همين دليل داراي قيمتي ثابت است. ارز ديجيتال تتر به دليل داشتن قيمتي ثابت، گاهي به نام "استيبل كوين" يا "سكه پايدار" نيز شناخته مي‌شود.

ارز ديجيتال تتر ابتدا روي پلتفرمي به نام اُمني (Omni) ارائه شد. پلتفرم اُمني يك زيرلايه روي شبكه بلاكچين بيت كوين است كه امكان تبادل توكن هاي مختلف را در بستر اين شبكه فراهم مي‌كند. در ادامه ارز ديجيتال تتر به‌صورت توكن ERC-20 روي بستر شبكه اتريوم عرضه شد و در حال حاضر در بلاكچين هاي ترون و اياس نيز موجود است.

تتر يكي از بهترين رمزارز هايي است كه براي مبادله ساير ارزهاي ديجيتال مورداستفاده قرار مي‌گيرد. زماني كه در بازار مبادلات ارزهاي ديجيتال شاهد نوسان و افت قيمت‌هاي شديد هستيد، مي‌توانيد با تبديل رمزارزهاي خود به ارز ديجيتال تتر گام مؤثري در حفظ ارزش دارايي خود برداريد.

خريد و فروش تتر در بازار آنلاين تاپ كنز

با توجه به اينكه خريد ارز ديجيتال تتر براي كاربران ايراني با دشواري‌هاي بسياري همراه است، در صرافي آنلاين تاپ كنز، امكان خريد و فروش تتر به‌صورت لحظه‌اي و آنلاين را براي شما فراهم كرده‌ايم. براي خريد و فروش رمزارز تتر در تاپ كنز بايد به ايجاد يك حساب كاربري با اطلاعات حقيقي و قابل احراز بپردازيد.

پس از تكميل مراحل ساخت حساب و احراز هويت مي‌توانيد براي شارژ ريالي حساب كاربري خود از طريق درگاه بانكي واريز شتابي را انجام دهيد  و در فرايند خريد، فروش و مبادله ارز ديجيتال تتر شركت كنيد.

بااينكه ارز ديجيتال تتر همواره داراي قيمت ثابتي برابر با دلار آمريكا است، اما با توجه به نرخ تبديل دلار به ريال اين بازار در طول روز نوسان هايي را تجربه مي كند.

در تاپ كنز تعداد رمزارز هاي متنوعي در اختيار كاربران قرار داده شده است تا امكان خريد و فروش ارزهاي ديجيتال و تبديل آن‌ها به يكديگر به‌راحتي براي كاربران فراهم باشد.

خريد تتر

پس از افزايش موجودي حساب كاربري براي خريد تتر بايد در بازار تتر به ريال براي خريداري اين رمزارز اقدام كنيد. با بررسي دقيق روند بازار و كسب اطلاعات درزمينهٔ قيمت تتر، مي‌توانيد سفارش خود را ثبت كنيد و به خريد تتر بپردازيد.

در تاپ كنز امكان خريد تتر را در سطوح كاربري مختلف فراهم كرده‌ايم تا به‌راحتي بتوانيد فرايند خريد و فروش Tether را انجام دهيد.

به‌منظور تجربه سودآوري بيشتر در خريد و فروش تتر، خريد بيت كوين، اتريوم و ساير رمزارزها توصيه مي‌كنيم كه همواره به‌اندازه توان مالي خود به سرمايه‌گذاري بپردازيد و چرخه‌هاي بازار را با نگاهي دقيق موردبررسي قرار دهيد.

فروش تتر

براي فروش تتر در صرافي آنلاين تاپ كنز نيز مشابه با فرايند خريد تتر ابتدا وارد بازار شده، مقدار و قيمت مدنظر خود را براي فروش وارد نماييد. پس از ورود درخواست جزئياتي نظير ميزان كارمزد مبادله و مقدار خالص دريافتي نيز در اختيار شما قرار مي‌گيرد.

خريداران حاضر در بازار پيشنهاد فروش شما را بررسي مي‌كنند و با قبول معامله، فرآيند تراكنش‌هاي مالي بين خريدار و فروشنده توسط تاپ كنز انجام مي‌پذيرد.

فرايند خريد و فروش تمام ارزهاي ديجيتال در تاپ كنز به دو شيوه سفارش سريع و سفارش محدود قابل انجام است. در سفارش محدود امكان تعيين قيمت ارز ديجيتال با شماست و ممكن است فرايند فروش با تأخير انجام‌شده يا هرگز انجام نشود.

اما در سفارش سريع قيمت ارز ديجيتال با توجه به قيمت بازار تعيين مي‌شود و قطعاً مبادله صورت مي‌گيرد. مشابه با تمام صرافي‌هاي معتبر بين‌المللي، در بازار آنلاين تاپ كنز نيز پس از ثبت سفارش براي خريد و يا فروش تتر، وابسته به حجم معامله مقداري كارمزد از شما دريافت مي‌گردد. مقدار دقيق اين كارمزد پس از هر بار ثبت سفارش در پنل كاربري به شما اعلام مي‌گردد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.