كيشو اينو چيست و آينده سرمايه گذاري آن چگونه است؟

۹ بازديد

ارز كيشو

كيشو اينو چيست و آينده سرمايه گذاري آن چگونه است؟

ارز ديجيتال كيشو اينو Kishu Inu  در آوريل 2021 با هدف توليد يك پروژه غيرمتمركز و جامعه محور ايجاد شد. اين ارز يكي از جديدترين ارزهايي است كه مي خواهد برخلاف ارزهاي رمزنگاري قديمي تر، صاحبان كيشو اينو را با مفاهيم نسل بعدي بلاكچين ها از قبيل NFT ها، و مبادلات غيرمتمركز آشنا مي كند.

رمز ارز كيشو اينو ويژگي هاي مشترك زيادي با دوج كوين دارد، نام و نماد كوين هر دو آنها از يك نژاد ژاپني گرفته شده است، گذشته از آن Kishu Inu  در واقع ورژن جديد Dogecoin است. يكي از بنيانگذاران اين ارز رمزنگاري شده در اين باره گفته است كه اين كوين جديد نسبت به نسخه اصلي بهبود يافته است.

تيم توسعه كوين كيشو روند تورم زدايي آن را به صورت سوزاندن يا burning و توزيع دوباره برنامه ريزي كرده اند. مفهوم آن اين است كه در هر معامله يك درصد از كارمزد آن سوزانده شده و يك درصد از كارمزد در حكم پاداش يا reward بين كاربران توزيع مي گردد.

از نمودار قيمت كيشو اينو مشخص مي شود كه پس از انتشار طرفداران نسبتا زيادي پيدا كرده است. در اولين ماه انتشار كيشو اينو سرمايه بازار يا ماركت كپ آن به 2 ميليارد دلار رسيد و بيش از صد هزار نفر خريدار داشت. اين ارقام نشان دهنده رشد غير منتظره اين ارز بوده و علاقمندي كاربران بين المللي به اين پروژه را ثابت مي كند. از آنجا كه اخيرا افراد زيادي براي خريد آن اقدام كرده اند، پس بهتر است در باره آينده سرمايه گذاري كيشو اينو بررسي هاي لازم انجام گردد.

ويژگي هاي رمز ارز كيشو اينو چيست؟

همان طور كه مي دانيد هر ارز ديجيتال ويژگي خاص خود را دارد و ويژگي هاي اين رمز ارز عبارتند از:

از آنجا كه نقل و انتقال كوين كيشو در بين كيف پول ها انجام پذير است، نسبت به خدمات بانكي معمول كارمزد كمتري دارد.

كاربراني كه داراي رمز ارز KISHU هستند مي توانند بدون انجام معامله و در قبال دارايي خود سود دريافت كنند و مبلغ سود به كيف پول آنها اضافه مي شود.

سرعت تراكنش هاي كيشو اينو زياد است و در عرض چند دقيقه انجام پذير است.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.