آشنايي با تتر (USDT)

۸ بازديد

ارز تتر

آشنايي با تتر (USDT)

قبل از ورود به بحث آينده ارز ديجيتال تتر (USDT) بياييد كمي بيشتر با تتر آشنا شويم.

اگر به دنبال گزينه‌هاي مختلف سرمايه‌ گذاري در سال 2021 مي‌گرديد، ارزهاي ديجيتال يكي از گزينه‌هايي است كه مدام بررسي مي‌شود. ارزهاي ديجيتال يا همان رمزارزها يكي از بهترين انواع دارايي محسوب مي‌شوند. ارزهاي ديجيتال مزاياي فراواني دارند و اين مزايا سرمايه‌گذاري بر ارزهاي ديجيتال را در مقايسه با ارزهاي فيات، قابل قبول مي‌سازد. در ميان رمزارزها، تتر (USDT) در رتبه بالايي قرار دارد و در اين صنعت هياهو به بار آورده است.

اگر سرمايه‌گذار باهوشي هستيد، بايد بتوانيد روند بازار را پيشاپيش رصد كنيد. در اين مرحله لازم است براي سرمايه‌گذاري رمزارز تتر USDT راهنمايي بگيريد. ما در اين راهنما مي‌كوشيم كه از تتر USDT افسون‌زدايي كنيم تا بتوانيد تصميمي آگاهانه بگيريد.

تتر USDT چيست؟

نگراني اصلي سرمايه‌گذارن مبتدي در حوزه رمزارز به بي‌ثباتي ارزهاي ديجيتال مربوط مي‌شود. بيت كوين مثال بارزي است كه نوسانات شديد رمزارز را نشان مي‌دهد. در ابتداي سال 2017 يك بيت كوين تنها 1000 دلار قيمت داشت. در ابتداي سال 2018 قيمت بيت كوين تا 20000 دلار اوج گرفت و پس از آن در اواسط سال 2018 به سطح 5000 دلار سقوط كرد. چنين تلاطمي در قيمت باعث شده كه بسياري از سرمايه‌گذاران جدي از بازار رمزارز نااميد شوند.

تتر در اين ميان محبوب شده است؛ زيرا مي‌كوشد اين مشكل بزرگ را از طريق يكپارچه‌سازي ارزهاي ديجيتال و ارزهاي فيات حل كند. رمزارز USDT در دسته‌بندي استيبل كوين‌ها (Stable coins) جاي دارد. اين كوين‌هاي ديجيتال به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه از طريق كنترل عرضه در گردش و همچنين نگهداري ارز فيات در ذخاير، قيمت هر كوين تتر 1 دلار آمريكا باشد. اين رمزارز و بلاكچين آن توسط تتر (Tether)، يك شركت هنگ‌كنكي ساخته شده‌اند.

به عبارتي ديگر، تتر USDT برخلاف ساير كوين‌هاي معمولي با دلار آمريكا تثبيت شده است. در نتيجه، اين استيبل كوين نسبت به ساير رمزارزهاي رقيب مانند بيت كوين و اتريوم، از نوسانات قيمت در امان است.

آينده ارز ديجيتال تتر USDT 

استيبل‌كوين‌هايي مانند تتر با ايجاد ثبات بيشتر در يك بازار متلاطم، صنعت ارزهاي ديجيتال را تحريك كرده‌اند. تتر USDT به ديجيتال‌سازي دلار آمريكا كمك مي‌كند و باعث مي‌شود تراكنش‌هاي بلاكچين سريع‌تر، آسان‌تر و ارزان‌تر انجام شوند.

تتر رمزارزي كاربردي است و اين ويژگي باعث مي‌شود كه سرمايه‌گذاري بر آن قابل‌قبول و بالنده‌ باشد. بسياري از تحليلگران صنعت رمزارزها، تتر را ساده‌ترين راه تبديل ارزهاي ديجيتال مي‌دانند. اگر در بازار ارزهاي ديجيتال تازه‌وارد هستيد، بهتر است در مورد انتخاب خود اطلاعات كسب كنيد. مثلاً در مورد تتر بايد بدانيد كه در مورد چيست، چه راهكارهايي ارئه مي‌دهد، چه اندازه مستعد رشد است و چگونگي عملكر آن و پروژه‌هاي آتي آن را بررسي كنيد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.