برنامه‌هاي آينده تتر

۹ بازديد

ارز تتر

برنامه‌هاي آينده تتر

به گفته شركت ارز ديجيتال تتر كه در حال حاضر دلار تتر و يورو تتر را راه اندازي كرده است، در آينده نيز تتر ين ژاپن (JPYT) را راه اندازي خواهد كرد.

اين شركت همچنين قصد دارد براي جلب اعتماد بيشتر كاربران امكان حسابرسي دوره‌اي از شركت را فراهم كند. اما اگر از چالش‌هاي فعلي موجود گذر نكند، آينده‌ي بسيار سختي در پيش خواهد داشت.

در حال حاضر ارزش بازار تتر به حدود ۲۷.۰۵ ميليارد دلار مي‌رسد و ۲.۳ درصد از حجم كل بازار متعلق به اين ارز مي‌باشد. قيمت تتر در هفته اخير حدود ۰.۰۳ درصد نسبت به هفته گذشته رشد داشته است. بالاترين قيمت در هفته گذشته ۱.۰۰۲۵ و پايين‌ترين قيمت هفته گذشته ۰.۹۹۹ دلار بوده است.

اين ارز ديجيتال در حال حاضر با افت حدود ۰.۰۶ درصد نسبت به روز گذشته همراه بوده است و در حال حاضر با قيمت ۱.۰۰۱ دلار معامله مي‌شود. حجم معاملات روزانه به ۱۰۶.۵ ميليارد دلار رسيده است. پيش‌بيني مي‌شود در صورت ارايه مدارك و مستندات قابل قبول توسط شركت تتر و iFinix در مهلت مقرر و طي ۳ هفته آينده، ارزش اين رمزارز به سقف قبلي خود خواهد رسيد و در صورت عدم ارايه مدارك و ادامه روال فعلي توسط شركت و در نتيجه به پايان رسيدن اين جنجال برعليه شركت تتر، احتمال افت قيمت حداقل تا ۰.۸ دلار نيز وجود خواهد داشت. براي ديدن آخرين اخبار رمز ارز‌ها به سايت تاپ كنز مراجعه كنيد و جديدترين اخبار تتر و ساير ارز‌هاي ديجيتال رو مطالعه نماييد.

بهترين دو جهان

هنگامي كه ساير رمزارزها را خريداري مي‌كنيد، ممكن است به آساني، در كسري از ثانيه پولتان را از دست بدهيد؛ زيرا نوسانات قيمت سريع و بازار رمزارزها متلاطم است. كوين USDT حاصل همكاري علم و دانشگاه براي ايجاد كويني است كه بتواند در برابر حركات قيمتي بازار ايستادگي كند. نتيجه اين همكاري، رمزارزي است كه بهترين‌ها را از دو جهان (جهان ارزهاي ديجيتال و جهان ارزهاي فيات) ارئه مي‌دهد.

هنگامي كه قصد داريد رمزارز USDT خريداري كنيد، بابت آن به شركت تتر وجوهي را پرداخت مي‌كنيد. شركت، وجوه شما را به ذخاير خود اضافه مي‌كند و در ازاي آن، براي شما USDT جديد ايجاد مي‌كند. به اين معني كه ارزش كوين‌هاي ديجيتالي شما به ارزش 1 دلار باقي مي‌ماند.

هنگامي كه بخواهيد پولتان را پس بگيريد، مي‌توانيد كوين‌ها را در صرافي‌هاي رمزارزي بفروشيد. خريد تتر به آساني به وسيله ارزهاي فيات و ارزهاي ديجيتال انجام مي‌شود.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.