ارز ديجيتال تتر بهترين استيبل كوين

۹ بازديد

ارز تتر

ارز ديجيتال تتر بهترين استيبل كوين

امروزه بسياري از افراد وارد بازار ارز هاي ديجيتال شده اند و به خريد و فروش اين رمز ارزها مشغول هستند . در اين بازار رمز ارز هاي بسياري در حال معامله هستند كه بسياري از كاربران از اين راه به سود هاي خوبي دست يافته اند، علاوه بر رمز ارز هاي بيت كوين دش كوين و ... ارز ديجيتال تتراز جمله رمز ارز هاي محبوب در بين كاربران ارز ديجيتال مي باشد . تتر Tether يك نوع استيبل كوين است كه به ارزهاي فيات ،( منظور از فيات، ارزهايي مثل دلار و ... است كه دولت‌ها آن‌ها را منتشر و پشتيباني مي‌كنند) مربوط مي باشد و با نماد (USDT) و (EURT) خريد و فروش مي‌شود كه نماد هاي (USDT) وابسته به دلار و (EURT) وابسته به يورو مي باشد و توسط شركت تتر صادر مي‌شود. مهم ترين موضوعي كه مد نظر ما مي باشد قيمت تتر است كه در ادامه در ارتباط با قيمت آن و اختلاف قيمت آن صحبت خواهيم كرد.

بهترين قيمت تتر در ايران

همان طور كه در بخش بالا اشاره كرديم تتر يك استيبل كوين مي باشد استيبل كوين به اين معناست كه اين رمز ارز داراي قيمت ثابتي بوده و از نوسانات بازار ارزهاي ديجيتال محفوظ است و قيمت آن تغيير نخواهد كرد ، اما در برخي مواقع در برخي صرافي هايي كه قيمت لحظه اي تتر را نمايش مي دهند نوساناتي مشاهده مي شود كه اين نوسانات كم بوده و مقدار بسيار اندكي از اين رمز ارز دچار تغيير مي شود ، در كل بازار ارزهاي ديجيتال به بي‌ثباتي مشهور‌ هستند. معامله‌ يك ارز بي‌ثبات با يك ارز ديگر، پيچيدگي و ريسك بسيار زيادي را به وجود مي‌آورد. به همين دليل كار كردن با يك استيبل كوين راحت‌تر است كه تتر يكي از مشهور ترين استيبل كوين هاي بازار ارز ديجيتال به حساب مي آيد و قيمت آن هميشه يك دلار مي باشد اما در برخي موارد قيمت تتر در ايران دچار اختلاف قيمت با دلار مي شود كه در مورد اين موضوع نيز براي شما مطالبي را آماده كرديم.

علت اختلاف قيمت تتر و دلار در ايران (بهترين روش خريد)

همان طور كه مي دانيد قيمت تتر برابر با يك دلار مي باشد اما در برخي مواقع قيمت خريد ارز ديجيتال تتر در ايران تغيير مي كند و با اختلاف قيمت بايد آن را خريد علت اين اختلاف قيمت اين است كه روش خريد اين ارز در برخي مواقع متفاوت مي شود .براي خريد ارز تتر دو روش در ايران وجود دارد كه اين دو روش شامل خريد ارز تتر از داخل ايران و خريد تتر خارج از ايران مي شود . حال سوال پيش مي آيد كه چرا اين دو روش باعث اختلاف قيمت خريد تتر مي شود ؟ خب در اينجا براي شما هر يك از اين روش ها را شرح مي دهيم .

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت و صرافي تاپ كنز دعوت مي كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.