مزایای ارز دیجیتال تتر

۲ بازديد

تتر
مزایای ارز دیجیتال تتر

با وجود این که ارز دیجیتال تتر سود مالی چندانی برای دارندگان خود ندارد اما به دلیل شباهت هایی که با ارزهای سنتی دارند، طرفداران مخصوص خود را دارد. از جمله مزایای این ارز دیجیتال می توان به این موارد اشاره کرد:

1- سرعت انجام تراکنش ها

دریافت و پرداخت ارزهای فیات در صرافی ها به شکل معمول، کاری زمان بر است و به صورت متوسط ممکن است 1 الی 4 روز کاری طول بکشد. در صورتی که این مبادلات توسط تتر در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. بنابراین سرمایه گذاران و معامله گران می توانند از نوسانات قیمتی، بیشترین بهره و سود را دریافت کنند.

2- کارمزد پایین تراکنش ها

کارمزد تراکنش ها در شبکه سوییفت بسیار زیاد (به طور متوسط 30 دلار) می باشد. همچنین اگر کاربر از پولی استفاده کند که توسط صرافی مورد نظر ساپورت نمی شود، بانک درصد بالایی کارمزد بابت تبدیل و انتقالات، از پول کاربر برداشت می کند. در صورتی که تتر تمامی این فعالیت ها را بدون هیچگونه کارمزدی انجام می دهد و فقط ممکن است کارمزد بسیار کمی در حد یک دلار توسط بلاک چینی که تراکنش بر بستر آن صورت گرفته است، از کاربر دریافت شود.

3- وجود ثبات قیمتی

بر عکس سایر ارزهای دیجیتال، تتر بدون ریسک و پیچیدگی می باشد و برای سرمایه گذارانی که به دنبال یک ارز دیجیتال با ثبات قیمت هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

تکنولوژی تتر

ترکیب ارزش تکنولوژی رمز ارزها و ارزهای فیات، ویژگی های جذابی را در آلت کوین های جدید ایجاد کرده است. بر خلاف تصور عمومی، ارز دیجیتال تتر توسط دولت آمریکا کنترل نمی شود و کاملا آزادانه و بدون حمایت و پشتیبانی دولت ها عمل می کند. این ارز دیجیتال توسط صرافی های معتبر و مشهور دنیا مانند صرافی بایننس، Bittrex، Bitfinex و Poloniex پشتیبانی می شود

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت و صرافی ارز دیجیتال تاپ کنز دعوت می کنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.