ویژگی بهترین صرافی ارز دیجیتال ( بخش اول)

۳ بازديد

صرافی ارز دیجیتال
ویژگی بهترین صرافی ارز دیجیتال ( بخش اول)

در ابتدای پیدایش بازار کریپتوکارنسی، مرجع مشخص و معتبری برای خرید ارز دیجیتال وجود نداشت. در آن زمان معمولا بیت کوین معامله می شد و معامله گران علاقه ای به اندک ارزهای دیگر نداشتند. برای این کار، معامله گران حقیقی یک دیگر را پیدا کرده و بیت کوین را رد و بدل می کردند. با گذشت مدتی، صرافی های ارز دیجیتال پدید آمدند و بستری را برای تبادل انواع ارز دیجیتال در بین مردم به وجود آوردند.

این عامل باعث شناخته شدگی بیشتر رمز ارزها و افزایش سطح امنیتی و راحتی در معامله آن ها شد. تعداد این صرافی ها روز به روز بیشتر شد و اکنون صدها صرافی برای تبادل ارز دیجیتال وجود دارد. هر کدام از این صرافی ها ویژگی های مختلفی دارند که باید مورد بررسی قرار بگیرند. انتخاب یک صرافی خوب و مطمئن، اولین گامی است که باید پیش هنگام خرید ارز دیجیتال بردارید!

ویژگی های صرافی ارز دیجیتال مطمئن

بین صدها یا هزاران صرافی معتبر ارز دیجیتال در سراسر جهان تفاوت های زیادی مشاهده می شود. نباید انتظار داشته باشید که همه این صرافی ها شبیه یکدیگر باشند. باید بدانید که هر صرافی بنا بر توانایی ها و سیاست هایی که دارد عمل می کند و توانایی و شیوه تفکر صرافی ها و افراد مختلف با یکدیگر فرق بسیاری دارد. مثلا ممکن است که یک صرافی 22 رمز ارز داشته باشد و یک صرافی دیگر 12 تا. علاوه بر تعداد، نوع ارزهای موجود در یک صرافی هم می تواند متفاوت باشد.

مثلا یک صرافی از ارز دیجیتال کاردانو پشتیبانی می کند و یک صرافی دیگر از ارز دیجیتال چین لینک. و بعضی ها هم مانند صرافی بیت ایمن از هر دو آن ها پشتیبانی می کند. یک صرافی رمز ارز خوب و مطمئن، باید برخی ویژگی ها را حداقل به صورت سطحی و برخی دیگر را در حد اعلا داشته باشد. ویژگی های فرعی و سطحی می توانند شامل خدمات جانبی و تنوع ارزی باشند و ویژگی های اصلی، شامل امنیت، سرعت، پشتیبانی و کارمزد می شوند. با ادقام سرعت و امنیت، این لیست در 3 ویژگی خلاصه می شود.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت و صرافی ارز دیجیتال تاپ کنز دعوت می کنیم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.