همه چيز درباره ارز ديجيتال اتريوم

۶ بازديد

اتريوم چيست؟

ارز ديجيتال اتريوم پس از بيت كوين به عنوان نسل دوم ارزهاي ديجيتال شناخته مي شود و در ميان رمزارزها در جايگاه دوم از نظر محبوبيت و ارزش قرار گرفته است و آينده آن در ميان رقبا بسيار اميدواركننده است. اتريوم نوعي توكن است كه از رمزپايه آن يعني اتر(ETH) نشات گرفته است. اين ارز بر پايه بلاك چين فعاليت مي كند. سيستمي غير متمركز و منبع باز است كه توسعه دهندگان مي توانند روي آن كار كنند. به اين معنا كه هيچ فرد و يا سازماني آن را هدايت نمي كند و تمام كار مديريت حساب بر عهده سرمايه دار خواهد بود. اين رمزارز از قراردادهاي هوشمند، امور مالي غير متمركز و نرم افزارهاي غير متمركز پشتيباني مي كند. براي آشنايي بيشتر با اتريوم با در ادامه با ما همراه باشيد.

تاريخچه مختصري از اتريوم

بنيان ارز ديجيتال اتريوم در سال ۲۰۱۳ و توسط شخصي به نام ويتاليك بوترين بنا نهاده شد. او برنامه نويس، پژوهشگر ارزهاي ديجيتال و مدير مجله بيت كوين است. او در ابتداي امر اتريوم را به منظور ايجاد برنامه هاي كاربردي غير متمركز معرفي كرد. طبق نظر او بيت كوين بايد يك زبان اسكريپت‌نويسي داشته باشد تا با استفاده از آن بتوان برنامه هاي كاربردي را توسعه داد. در سال ۲۰۱۴ اتريوم معرفي شد و عده اي از سرمايه داران براي پشتيباني از آن به ميدان آمدند. مي توان گفت سرمايه داران و پژوهشگران بسياري روي اين پروژه كار كرده اند و بنيان گذاران بسياري دارد. همچنان نيز افرادي زيادي براي توسعه آن در تلاشند.

ارز ديجيتال اتريوم Etc

ارز ديجيتال اتريوم همانطور كه در قسمت هاي قبل راجع به آن صحبت شد اتر(Ether) است كه در بازار با نام اختصاري ETH شناخته مي شود. هم به عنوان دارايي و هم به عنوان پولي براي پرداخت هزينه ها و كارمزد شبكه به حساب مي آيد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش انواع ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

اتريوم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.