خريد و فروش ارز ديجيتال سوشي (SushiSwap) در تاپ كنز

۵ بازديد

معرفي ارز ديجيتال سوشي(SushiSwap)

ارز ديجيتال سوشي ، يكي از توكن هايي است كه عمر زيادي از آن در بازار رمرز ارزها نمي گذرد و در اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه شده است. توسعه دهنده سوشي Chef Nomi(سرآشپز نومي) است. اين رمز ارز توكن فورك شده UniSwap است(آپديت يك شبكه و ايجاد توكن جديد) و براي اينكه نواقص شيكه يوني سواپ را برطرف كند به وجود آمد و ممكن است در آينده بتواند به طور كامل جاي اين رمز ارز را بگيرد.سوشي سواپ در واقع استخري است كه توسط سرآشپز نومي به وجود آمد و كاربران مي توانند با قرار دادن نقدينگي خود در آن پاداش دريافت كنند.  به منظور اينكه كابران تمايل بيشتري به سرمايه گذاري در آن از خود نشان دهند طرح هاي تشويقي در نظر گرفته شده است و براي افزايش اشتياق كابران حتي اگر كل نقدينگي خود را از شبكه خارج كنند باز هم به آن ها پاداش تعلق خواهد گرفت. در ادامه با ما همراه باشيد تا با اين رمز ارز و هر آنچه كه بايد درباره آن بدانيد بيشتر آشنا شويد.

تفاوت هاي UniSwap و SushiSwap

در شبكه ارز ديجيتال سوشي كاربران به ازاي ميزان تراكنش هايي كه در شبكه انجام مي دهند پاداش دريافت خواهند كرد. در شبكه يوني سواپ هر چقدر كاربران به ميزان نقدينگي خود دست نزنند پاداش بيشتري دريافت خواهند كرد. در صورتي كه كابر تصميم بگيرد تمامي دارايي خود را از شبكه خارج كند، ديگر پاداشي به او تعلق نخواهد گرفت كه در سوشي اين موضوع را مشاهده نخواهيد كرد و حتي اگر تمامي مبالغ خود را خارج كنيد باز هم مي توانيد پاداش دريافت كنيد.

قيمت رمز ارز سوشي از ابتداي عرضه

ارز ديجيتال سوشي در ابتداي تولد خود با قيمت ۱/۶۱ دلار معامله مي شد. تنها در مدت زمان كوتاهي اين رمز ارز توانست به رشد قيمت مناسبي دست پيدا كند و حدود ۷/۵ دلار به فروش رسيد كه براي يك ارز نوپا رشد قيمت مناسبي محسوب مي شود. Chef Nomi به يك باره تمامي توكن هاي سوشي را به فروش رساند و همين مسأله باعث افت قيمت شديد سوشي شد و قيمت آن به ۲/۷۷ دلار رسيد. تاكنون و پس از اين اتفاق هنوز سوشي نتواسته است به قيمتي بالاتر از ۲ دلار دست پيدا كند. اين رمز ارز در همين مدت كوتاه پيدايش خود با نوسانات شديد قيمت روبرو شد و حتي قيمت آن به زير يك دلار هم رسيد كه براي يك رمز ارز نوپا افت قيمت شديدي محسوب مي شود. هرچه ميزان معاملات سوشي در شبكه بيشتر باشد، قيمت آن افزايش خواهد داشت.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

ارز ديجيتال سوشي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.