خريد و فروش ارز ديجيتال XEM  در تاپ كنز

۹ بازديد

خريد و فروش ارز ديجيتال XEM  در تاپ كنز

شبكه NEM (New Economy Movment) ارائه دهنده ارز ديجيتال xem است. نم بلاك چيني است كه بر خلاف بسياري از رمز ارزهاي جديد كه با توسعه شبكه بيت كوين به وجود آمده اند، از كدهاي اختصاصي كه فقط مرتبط با اين شبكه است طراحي و توليد شده است. نم با اهداف گسترده اي پا به بازار ارزهاي ديجيتال گذاشته است. اين شركت در نظر دارد تا به يك وسيله رايج براي انجام معاملات در سراسر جهان تبديل شود و بتواند همچون اتريوم و بيت كوين ميزباني مناسب براي ديگر بلاك چين ها باشد.

XEM براي انجام تراكنش ها از چه الگوريتمي تبعيت مي كند؟

يكي از تفاوت هاي اساسي ارز ديجيتال XEM نسبت به رمز ارزهاي جديد استفاده از الگوريتم اثبات اهميت است. اين الگوريتم نوعي سيستم اجماع(POI) است كه از نظر كاركرد شباهت زيادي به الگوريتم اثبات سهام دارد. با اين تفاوت كه نسبت به آن بسيار موثرتر عمل مي كند. براي استخراج اين رمز ارز نيازي به دستگاه هاي گران قيمت نيست. براي بدست آوردن واحدهاي XEM  فقط كافيست مقداري از آن را خريداري كرده و در كيف پول خود ذخيره كنيد. در اين صورت نه تنها در شبكه سرمايه گذاري كرده ايد بلكه به تاييد تراكنش ها كمك مي كنيد و از شبكه پاداش خود را به صورت توكن هاي XEM  دريافت خواهيد كرد. هاروست نامي است كه به فرآيندهاي تاييد تراكنش در شبكه نم اختصاص داده شده است.

به كساني كه اين كار را در شبكه انجام مي دهند هاروستر گفته مي شود. همچون ماينر در بيت كوين كه كار استخراج توكن را انجام مي دهد. با استفاده از اين الگوريتم وضعيت شبكه ارز ديجيتال XEM به طور كامل شفاف سازي شده است. سرعت انجام تراكنش ها بسيار سريع است. هر تراكنش تنها در مدت ۲۰ ثانيه براي تاييد نياز به زمان دارد و توسعه دهندگان آن ادعا كرده اند كه اين شبكه قادر است در عرض يك ثانيه بيش از ۳۰۰۰ تراكنش را تاييد و ثبت كند. انرژي زيادي از دست نمي رود و كارمزدهاي دريافتي شبكه ناچيز است و تمام اين ويژگي ها باعث برتري XEM شده است.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

ارز ديجيتال XEM

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.