همه چيز درباره لايت كوين Ltc

۶ بازديد

از لايت كوين Ltc چه مي دانيد؟

ارز ديجيتال لايت كوين يكي از قديمي ترين رمز ارزهاست كه از سال ۲۰۱۱ فعاليت خود را به طور رسمي آغاز نمود. اين كوين از بلاك چين هاي گوناگوني براي ثبت تراكنش ها استفاده مي كند. اين رمز ارز كه با نام LTC در بازار ارزهاي ديجيتال شناخته مي شود، داراي سيستمي غير متمركز است. به اين معنا كه مانند ارزهاي فيات نيست كه بانك و يا يك موسسه خاص آن را اداره كند و يا قدرت پول به دست يك عده خاص باشد. بلكه شما به عنوان يك سرمايه دار لايت كوين خود مالك و مسئول دارايي خود خواهيد بود و مي توانيد برخي پرداخت ها را با استفاده از آن انجام دهيد.

ارز ديجيتال لايت كوين در بازار رمز ارزها تا كنون به عنوان يك دارايي ديجيتالي پايدار شناخته شده است و همچنان به رشد خود ادامه مي دهد و تمام اين مسائل در كنار هم باعث شده است كه در ميان سرمايه گذاران محبوبيت بالايي داشته باشد. اگر جزو كساني هستيد كه دوست داريد در بازار ارزهاي ديجيتال فعاليت داشته باشيد و يكي از سرمايه داران لايت كوين باشيد، در ادامه با ما همراه باشيد تا با اين رمز ارز، آينده پيش روي آن و نحوه خريد و معاملات آن بيشتر آشنا شويد.

تاريخچه رمز ارز لايت كوين

ارز ديجيتال لايت كوين براي اولين بار در سال ۲۰۱۱ توسط آقاي چارلي لي معرفي شد. او يكي از كارمندان شركت گوگل بود كه با هدف بهبود بيت كوين و برطرف كردن مشكلاتي كه داشت، اقدام به طراحي اين رمز ارز نمود. او با بررسي كدهاي بيت كوين و انجام اصلاحاتي روي آن ها توانست برخي از مشكلات موجود از جمله سرعت تراكنش ها و هزينه هاي مربوط به كار استخراج را كمي بهبود ببخشد. او توانست سرعت انجام تراكنش ها را از ۱۰ دقيقه به يك چهارم اين مقدار برساند. در طراحي شبكه لايت كوين بر خلاف بيت كوين تنها از يك بلاك چين استفاده نشده است، بلكه تراكنش ها در تعدادي بلاك چين ثبت مي شوند كه همين امر نيز باعث افزايش سرعت تراكنش ها شده است.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش انواع ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

لايت كوين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.