خريد و فروش ارز ديجيتال چيليز

۶ بازديد

آشنايي با ارز ديجيتال چيليز (CHZ)

ارز ديجيتال چيليز نوعي ارز هواداري است كه توكن آن CHZ است. اين شبكه يكي از بزرگ ترين بلاك چين هايي است كه در زمينه ورزش و سرمايه گذاري هاي مربوط به پلتفرم هاي بازي فعاليت مي كند. اين رمز ارز در بستر اتريوم فعاليت مي كند و در حقيقت به عنوان توكن اصلي پلتفرم بازي Socios.com انتخاب شده است. در واقع اين توكن فاصله بين هواداران ورزش ها را برداشته و آن ها را از سراسر جهان به يكديگر نزديك مي كند. اين پلتفرم به هواداران اجازه مي دهد در راي گيري هاي بازي و ورزش مورد علاقه خود و يا باشگاه هايي كه به آن ها علاقه مندند دخالت داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشيد تا با اين رمز ارز بيشتر آشنا شويد.

توكن چيليز چيست؟

ارز ديجيتال CHZ توكن چيليز است. اين رمز ارز با استانداردهاي ERC-20 و BEP-2 سازگار است. اين رمز ارز به عنوان يك ارز پايه در بلاك چين چيليز فعاليت مي كند. در عرضه اوليه اين توكن ميزان ۳۴/۵ درصد آن توزيع شده است و ميزان ۲۰ درصد از آن در شبكه براي كاربران آينده ذخيره شده است. ۵ درصد از كل واحدهاي چيليز براي پاداش در نظر گرفته شده است و بقيه آن نيز نقش مشوق براي كاربران و سرمايه گذاران را بازي مي كند.

بنيان گذاران اصلي چيليز چه كساني بودند؟

يكي از معروف ترين بنيان گذاران ارز ديجيتال CHZ، الكساندر دريفوس است كه مديريت Socios.com را نيز به عهده دارد. از ديگر بنيان گذاران اين رمز ارز مي توان به اما ديسكين مديريت اجرايي و مكس رابينوويچ مديريت استراتژيك چيليز اشاره كرد.

نحوه عملكرد چيليز چگونه است؟

ارز ديجيتال CHZ توكني است كه مي توانيد آن را براي حمايت از تيم مورد علاقه خود خرج كنيد و در تصميم گيري هاي مهم آن شركت داشته باشيد. اين توكن به كاربر حق راي مي دهد. البته اين را هم بايد بدانيد موضوعاتي كه مورد راي گيري قرار مي گيرند توسط همان باشگاه مشخص مي شوند. معمولا مواردي از قبيل بهترين بازيكن، انتخاب باشگاه براي بازي هاي دوستانه و... مورد راي گيري قرار مي گيرند تا هواداران هم بتوانند در اين تصميم گيري ها مشاركت داشته باشند. هر چقدر طرفداران بتوانند راي بيشتري بياورند رتبه آن ها در شبكه بالاتر خواهد رفت و از مزاياي بيشتري برخوردار خواهند شد.شبكه چيليز شرايطي فراهم آورده است تا تيم ها ارز ديجيتال CHZ را به هواداران خود بفروشند. هر دفعه يك تيم ورزشي به شبكه چيليز ملحق مي شود، مقداري از توكن هاي ذخيره شده آزاد مي شوند تا با ارز CHZ معامله شوند.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

ارز ديجيتال چيليز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.