خريد و فروش ارز ديجيتال دش (Dash) در تاپ كنز

۶ بازديد

آشنايي با ارز ديجيتال دش (Dash)

يكي از مشكلاتي كه بيت كوين همواره با آن دست و پنجه نرم مي كند مشكل پيگيري كد دارايي هاي بيت كوين است. يكي از قدرتمندترين رمز ارزها كه براي حل اين مشكل به وجود آمد، ارز ديجيتال Dash بود. بيت كوين در ابتداي پيدايش خود شايد رشد آنچناني نداشت. اما ناگهان رشد قيمتي سرسام آور پيدا كرد، شركت هاي بسياري تمايل پيدا كردند ارز ديجيتال خود را توليد كنند. اما بيت كوين چند مشكل اساسي داشت. يكي از آن ها اين بود كه اين رمز ارز ناشناس نيست. به اين معني كه مقدار دارايي هاي بيت كوين به راحتي قابل رديابي است.دش ارز ديجيتالي است كه حريم خصوصي بسيار بالايي دارد و در كنار آن، ويژگي هايي دارد كه آن را از رمز ارزهاي جديد ديگر يك سر و گردن بالاتر نگه داشته است. اين رمز ارز بر پايه بلاك چين فعاليت مي كند. در ادامه با ما همراه باشيد تا با اين ارز ديجيتال منحصر به فرد بيشتر آشنا شويد.

ارز ديجيتال Dash و تفاوت آن با بيت كوين

توليدكنندگان ارز ديجيتال Dash معتقدند اين رمز ارز كاملا غير متمركز است و تمايل دارند در آينده بتواند همچون ارزهاي فيات براي خريد و فروش و معاملات قابل استفاده باشد. اين رمز ارز با توجه به كدهاي قبلي بيت كوين البته با ويژگي هاي بهتر از جمله امنيت بسيار بالا و كارمزد بسيار پايين طراحي و توليد شده است. همچنين از نظر استخراج تفاوت هاي كمي با يكديگر دارند. ويژگي خاصي كه آن را منحصر به فرد كرده، اين است كه امكان انجام تراكنش به صورت ناشناس در آن فراهم شده است.

تاريخچه دش

آقاي ايوان دوفيلد در سال ۲۰۱۴ به همراه تيمش پروژه توليد ارز ديجيتال Dash را شروع كردند. اين رمز ارز در عرض دو سال سه بار تغيير نام پيدا كرد. نام هاي قبلي آن Xcoin و Darkcoin بودند و در نهايت نام دش را براي آن انتخاب كردند. براي ساخت دش ايوان دوفيلد از كدهاي بيت كوبن استفاده كرد و با كمك تيم حرفه اي خود در تلاش بود تا ايراد بزرگ بيت كوين را كه نداشتن حريم خصوصي ايمن و كارمزد بالا بود را رفع كند و در نهايت موقع شد با توسعه كدهاي بيت كوين ارز ديجيتال Dash را راه اندازي كند.

نحوه استخراج دش

شبكه ارز ديجيتال Dash براي استخراج آن از الگوريتم اثبات كار استفاده مي كند. اين كار با استفاده از پردازنده ها، دستگاه هاي ASIC و كارت هاي گرافيكي انجام مي شود. پاداش استخراج تنها متعلق به ماينرها نيست. بلكه افرادي به نام مستر نود نيز مي توانند از طرف شبكه پاداش دريافت كنند. براي اينكه بتوانيد در شبكه به عنوان مستر نود فعاليت داشته باشيد ذخيره دش كيف پول شما حداقل بايد ۱۰۰۰ واحد باشد. در حالت كلي اين مستر نودها عهده دار دو وظيفه اصلي هستند:

  • ارسال فوري (InstandSend): دريافت كارمزد بيشتر براي انجام تراكنش ها در كمتر از دو ثانيه
  • ارسال خصوصي (PrivateSend): انجام تراكنش ها به صورت خصوصي و بدون امكان پيگيري

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

ارز ديجيتال دش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.