نحوه معامله ارز استلار در ايران

۶ بازديد

نحوه معامله ارز استلار در ايران

براي خريد ارز استلار XLM را معامله كنيد بايد چهار مرحله طي كنيد:

  • در صرافي تاپ كنز ثبت نام كنيد.
  • احراز هويت خود را تكميل كنيد و منتظر تاييد كارشناسان باشد.
  • بعد از تاييد احراز هويت خود اقدام به واريز ريالي كنيد.
  • ارز استلار را خريد كنيد.

علت محبوبيت استلار در ميان رمز ارزها

هدف از ساخت ارز ديجيتال استلار، ايجاد رابطه و تبادلات مالي با سرعت بالا و كيفيت مطلوب بين موسسات و بانك ها بود تا افراد در محيطي با امنيت بالا بتوانند معاملات مالي خود را انجام دهند. شبكه استلار قادر است در عرض چند ثانيه بيش از چند هزار تراكنش را ثبت كند و همين سرعت بالا نيز باعث محبوبيت استلار در ميان ديگر رمز ارزها شده است. در اين شبكه مي توانيد پرداخت هاي مالي خود را با قيمتي بسيار مناسب و سرعت بالا انجام دهيد.

مزاياي رمز ارز استلار

ويژگي هاي استلار كه باعث منحصر به فرد شدن آن شده است

سرعت بالاي تبادلات مالي ارزان قيمت. كارمزد تراكنش ها در استلار بسيار ارزان تر از بسياري از رمز ارزهاست.

شبكه استلار از عناصر پيشرفته اي نشات گرفته است و استفاده از قرارداد هاي هوشمند در كنار امضاهاي چندگانه ويژگي هايي است كه باعث شده اند عملكرد شبكه به طور چشمگيري افزايش داشته باشد.

بهترين كيف پول هاي استلار

ارز ديجيتال استلار كيف پول اختصاصي خود را دارد كه مي توانيد با استفاده از آن مبادلات خود را انجام دهيد. از اين كيف پول مي توانيد در سيستم عامل هاي ويندوز، مك و لينكوس استفاده كنيد. رابط كابردي ساده اي دارد كه هر شخصي مي تواند به راحتي از آن استفاده كند. البته كيف پول هاي معتبري نيز در شبكه موجودند كه مي توانيد از آن ها براي ذخيره، دريافت و ارسال استلار استفاده كنيد كه عبارت اند از

  • لجر نانو (Ledger) كيف پول سخت افزاري است كه امنيت بسيار بالايي دارد و براي مبادلات ارز ديجيتال استلار مي توانيد از آن استفاده كنيد.
  • پاپايابات (PapayaBot) يك ربات است كه در تلگرام شبكه استلار فعاليت مي كند و نه تنها استلار كه برخي از رمز ارزها را نيز مي توانيد در آن مبادله كنيد.
  • لابستر (LABSTR) نوعي كيف پول تحت وب است. البته اگر درباره كيف پول ارزهاي ديجيتال مطالعه داشته باشيد مي دانيد كه كيف پول هاي تحت وب امنيت بالايي دارند و امكان هك آن و از بين رفتن سرمايه وجود دارد. اما اين كيف پول رابط كاربري ساده اي دارد و مي توانيد آن را در گوشي خود نيز براي نقل و انتقالات استلار استفاده كنيد.
  • بلاك چين (Blockchain) جزو كيف پول هاي ديجيتالي است كه ساليان سال است براي مبادلات ارزهاي ديجيتال استفاده مي شود و مي توانيد با خيال راحت براي مبادله استلار نيز از آن استفاده كنيد.
  • اتميك (Atomic) اين كيف پول از معروف ترين والت هاي ارز ديجيتال است كه براي مبادله استلار نيز مي توانيد از آن استفاده كنيد.

قيمت رمز ارز استلار

قيمت ارز ديجيتال استلار با استفاده از ميزان عرضه و تقاضاي سرمايه گذاران مشخص مي شود. اين رمز ارز در سال گذشته بالاترين افزايش قيمت خود را تجربه كرد يعني ۰۰۶۵ دلار و در واقع قيمت آن از ابتداي امر تا سال گذشته حدود ۳۰۰ برابر شده بود. رشد قيمت استلار همچنان ادامه دارد و آينده روشني پيش روي اين رمز ارز محبوب قرار دارد.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

خريد استلار

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.