تاريخچه ارز كيشو اينو

۶ بازديد

ارز كيشو

تاريخچه ارز كيشو اينو

مي‌توان گفت كيشو اينو برادر كوچك‌تر دوج كوين است كه تنها چند ماهي است متولد شده است. اين ارز از ارز‌هاي ميم محور است كه در ابتداي كار خود به عنوان شوخي در نظر گرفته مي‌شدند؛ اما بسياري از كاربران خود را با درصد بسيار عجيبي شاد كردند.

چه كساني پروژه KISHU INU را اداره مي‌كنند؟

همانطور كه بيشتر تيم اصلي و طراحان ميم كوين و پروژه‌هاي آن‌ها مشخص نيستند، كيشو اينو نيز از اين قاعده مستثنا نيست و اين طراحان خود را وابسته به طرفدارانشان مي‌دانند. كيشو اينو در بسياري مواقع خود را برادر دوج كوين معرفي مي‌كند؛ در حالي كه مشخص نيست دليل اين توصيف به خاطر سازندگان و طراحان يكسان آن دو است يا به خاطر نماد آن‌ها كه هر دو سگ هستند.

از جمله داده‌هاي محدودي كه در اختيار است، محل آن‌هاست كه در حساب توييتري خود، ژاپن را به عنوان مقر خود معرفي كرده اند.

ارز كيشو اينو چه مزايايي دارد؟

از مهم‌ترين مزاياي آن مي‌توان به هزينه كم اشاره كرد. زيرا سكه كيشو با انتقال بين كيف پول‌ها به خارج از مرز فرستاده مي‌شود؛ از اين رو هزينه كمتري نسبت به هزينه‌هاي سنتي بانك‌ها دارد.

ديگر ويژگي مهم آن، درآمد غير فعال بدون خطر است. به اين صورت كه با قرار دادن سكه كيشو، درآمدي جديد از سكه به كيف پول اضافه مي‌شود؛ يعني بدون معامله نيز مي‌توان سود كرد.

ويژگي ديگر، سود دريافتي آن است؛ كاربراني كه سكه در اختيار دارند با پرداخت وام به كساني كه به شبكه بدهي دارند، كارمزد دريافت مي‌كنند.

ارز كيشو اينو از سرعت بالاي معاملات برخوردار است به طوري كه در زمان كوتاهي، معادلات ايمني را انجام مي‌دهد.

مشكلات كيشو اينو

افراد خبره در زمينه رمز گذاري مانند تشكيل دهندگان گروه تجزيه و تحليل بلاكچين YellowBlock و همچنين مؤسس پلتفرم The Bird Nest كه براي آموزش رمزگذاري مورد استفاده قرار مي‌گيرد، هميشه به مردم هشدار مي‌هند كه ارز‌هايي مثل كيشو اينو و شيبا اينو و اندد داگ رمز نگاري شده اند و ممكن است در ظاهر جالب باشند اما بعد‌ها امكان دارد به دليل تقاضاي زياد از جانب مشتريان خود در بازار به صورت حباب‌هايي ظاهر شوند. همانطور كه به دليل تقاضاي بالا از توكن DeFi كه نوعي ارز بدون مرجع اصلي است، نظر تمام علاقه مندان به بازار ارز‌هاي رمز نگاري شده را به خود جلب كرده است.

بنابراين توقع بيش از حد از بازده اين ارز باعث شده است تا به صورت حباب‌هاي بسيار بزرگي در بازار ظاهر شود. از آنجا كه مشتريان بازار ارز‌هاي رمز نگاري‌شده معمولا به خاطر طمع براي سود سريع، در معامله‌هاي اين نوع ارز‌ها فريب وعده‌هايي كه به آن‌ها داده مي‌شود را مي‌خورند، سازمان FTC يا همان كميسيون فدرال تجارت براي جلوگيري از اين گونه كلاهبرداري‌ها در معاملات ارزهاي بر پايه رمز به مردم هشدار داده است تا فريب وعده سود زياد در مدت كوتاه را نخورند.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.