پيش بيني قيمت كيشو اينو

۷ بازديد

ارز كيشو

پيش بيني قيمت كيشو اينو

قيمت كيشو اينو در هفته گذشته رشد زيادي را تجربه كرد. دوشنبه گذشته (10 مه) ارزش بالايي آن 0.000039 دلار بود، اما از آن زمان به شدت كاهش يافت و درحال حاضر حدود 0.000016 دلار ارزش دارد.

اين ممكن است زياد به نظر نرسد و در واقع، چنين نيست- اما نشان دهنده رشد 1500 درصدي در عرض چند هفته است و اين كافي است تا آينده كيشو اينو بسيار درخشان باشد و سرمايه گذاري در توكن كيشو اينو كوين به يك منبع مناسب تبديل شود. با اينحال پيش بيني قيمت Kishu Inu همچنان دشوار است و ممكن است نوسانات مختلفي را تجربه نمايد.

كيشو اينو يكي از جديدترين اعضاي خانواده كريپتوكارنسي است كه در ايام اخير به محبوبيت بالايي دست يافته است. بر اين اساس حالا كيشو اينو جزو توكن هاي پرسروصدا و پرطرفدار بازار است كه خريداران زيادي دارد. در ادامه جستار پيش رو هدف ما پرداختن به پيش بيني قيمت ارز Kishu Inu است پس با ما همراه باشيد.

كيشو اينو چيست؟

كيشو اينو در آگوست سال 2020 راه اندازي شده اما اخيرا رشد چشمگيري داشته است. اين مسئله به لطف نوسانات داج كوين در چند روز گذشته ممكن شده است، اين امر حتي پس از حضور ايلان ماسك در Saturday Night Live نيز حتي تشديد شد. برخي از طرفداران رمزنگاري انتظار داشتند كه ارزش داج كوين را بالاتر از مرز 1 دلار ببينند. در عوض، به دنبال ظهور ماسك در تلويزيون از حدود 0.70 به 0.42 دلار سقوط كرد و هنوز خيلي قابل بازگشت نيست. در مقابل ارزش كيشو اينو هر روز بيشتر مي شود.

بنيانگذران كيشو اينو آن را به عنوان يك قاتل احتمالي داج كوين نام بردند زيرا مي تواند ارزش داج كوين را به طرز گسترده اي پشت سر بگذارد، بدون اينكه هرگز از ارزش 0.01 دلار عبور كند، درحال حاضر ارزش سكه كيشو اينو به طور قابل توجهي كمتر از آن است. بنابراين سرمايه گذاري در توكن كيشو اينو كوين مي تواند يك گزينه بسيار مناسب باشد البته به شرطي كه از آينده توكن Kishu Inu مطمئن باشيد.

سكه كيشو اينو در بازار هاي كريپتوكارنسي با نماد SHIB شناسايي شده است و زنجيره بلوكي كيشو اينو شبكه اتريوم است كه مكاني تثبيت شده براي ارز رمزنگاري شده است و به دليل ثبات و ويژگي هاي آن توسط سازندگان انتخاب شده است.

كلام آخر

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال شما را به بازديد از سايت تاپ كنز دعوت مي كنيم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.